Dette har jeg blitt hektet på!

De siste månedene har jeg blitt helt hektet på bøker. Det er så mye spennende å lese, og lære fra det, og jeg har handlet en hel haug nye. Frem til nå har jeg bare satt de på øverste hyllen på kontoret mitt. Men den hyllen må jeg alltid bruke stol for å nå opp til, og det blir bare litt dørterskel ork. Haha.

Så nå har jeg endelig fått kjøpt meg bokhylle! Det var virkelig på tide! Har hatt så lite oversikt over bøkene mine i det siste, at jeg faktisk har klart å kjøpe TO av samme bok, haha. Er det seriøst mulig? Jaja, den ene får bli en gave eller noe til noen.

Jeg har candyland tema på kontoret mitt nå i desember, så da blir det litt ekstra rosa pynt i bokhylla. Elsker enhjørningen og barbieboksen jeg fikk på bursdag min i fjor.

 

Jeg har sortert bøkene etter kategori, og etter farge. Så nå er det superlett å holde oversikt, også ser det ekstra clean ut når det er sortert etter farge!

Elsker det lille juletreet på kontoret mitt!

Gleder meg til å fylle opp denne bokhyllen enda mer. Om dere har noen bøker å anbefale er det bare å skrive i kommentarfeltet. PS; jeg leser ikke krim / romantikk / fiction. Jeg leser kun fagbøker og biografier. Hehe!

8 kommentarer
    1. Looks very pretty! Funny, but I read almost only fiction (at the moment Game of Thrones and something from Stephen King). 😀 But I could recommend “Omgitt av psykopater” from Thomas Erikson. It was very interesting! And maybe before that the “Omgitt av idioter”, it’s “the first part”. But they can be red separately too.

    2. Glemte å skrive tips til deg her, for tenkte jeg måtte tipse deg om bøker om hersketeknikker 🙂 Veldig lure bøker å ha, ikke for å kunne manipulere andre, men for å lettere gjenkjenne det om noen forsøker å manipulere deg 😉👍🏻 Det er blant annet en som heter “Slå tilbake, selvforsvar mot hersketeknikker”. Og en som bare heter “Hersketeknikker”. Anbefales! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg