Dette har jeg arvet fra familien min..!

I dag har jeg vært på litt av en tur med damene i familien. Som dere vet er jo jeg veldig glad i hage og blomster, og for å si det sånn: det har jeg arvet! Damene i familien min er nesten like hagegale som meg, hehe! Så i dag tok vi en fellestur på hagesenterne for å få masse inspirasjon for sesongen og handle!


Jeg fant masse fint. Blant annet jordbærmynte. Gjett om det blir digg i mocktails i sommer! Gleder meg til å teste ut å bruke den. Den skal plantes i potte i drivhuset eller verandaen. En ting er i alle fall sikker. Den skal i potte. Jeg har gått på den smellen en gang før med at jeg har plantet mynte rett ut i blomsterbedet. Den blir jeg aldri kvitt
😂 Den dukker opp overalt enda! Haha!

Fikk også tak i en pion sort jeg aldri har sett før. Tror den blir skikkelig lekker. Har jo plantet rundt 25 pioner i hagen allerede, så det blir nok av pioner etterhvert. Haha!


Alt i dag ble det en utrolig fin og koselig dag på både hagesentre og med en liten lunsj i Vollen i Asker. Nå får jeg snart begynne å plante ut alle plantene jeg har innendørs og som jeg har handlet. Det er et par hundre, så det kan ta sin tid
😅🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg