Dette gir meg motivasjon til å trene!

annonse – famme

Bare meg eller er det mye gøyere å trene om sommeren enn alle de andre årstidene? Det er noe magisk med det å kunne slenge på seg treningsklærne og bare gå rett ut døra for en joggetur eller litt egenvekts-styrketrening i hagen. Da blir plutselig dørstokkmila mye lettere!

Selv får jeg også mye ekstra motivasjon av å ha på freshe treningsklær. En grå sliten gammel joggebukse eller en tights som ikke sitter bra gjør liksom ikke helt susen. Så for litt siden fikk jeg masse nye treningsklær fra Famme, og disse klærne er så sykt deilige å ha på! Får lyst til å bruke de utenom trening også, fordi de er så fine, hehe!

Så før jeg viser dere alt jeg fikk, vil jeg bare tipse om rabattkoden stinablogg-15″ – Den gir alltid 15% rabatt på alt hos Famme (ikke det som allerede er på salg da). Så den er det bare å bruke så mye dere vil!

Tights som viser frem rumpa skikkelig! Love it!

TIGHTSHER

 

Super comfy og lekker tights!HER

ToppHER

Navy blue dødslekker tightsHER

 

Comfy treningsgenserHER

TightsHER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg