Dette ga meg vår-følelse!

I går tok jeg turen innom et gartneri her i Sandefjord for litt vår inspirasjon. Det har jo vært sol og fint vær i det siste, så det har virkelig gjort mye for vintermørket. Men å se litt skikkelig med blomster gir alltid er ekstra løft i humøret!

Det er meldt ganske kaldt en liten stund fremover, så det er litt for tidlig å plante blomster ute enda. Men jeg fikk plukket med meg noen superfine stemorsblomster jeg vil pynte opp med innendørs. Det gir skikkelig vårstemning!

Plukket med meg noen frø til blomster jeg vil så. Jeg har allerede stokkroser i hagen, men de har enkle blomster. De sådde jeg for noen år siden, og de skulle egentlig se ut som de på frøposen. Men de ble enkle istedenfor doble. Så jeg prøver igjen! Krysser fingrene for at jeg fikk riktige frø nå, haha.

Ah, hvor deilig er det ikke for sjelen å se så mange blomster og farger? Gjett om jeg gleder meg til det begynner å poppe frem blomster utendørs også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg