Dette er viktig for meg nå..

I dag var jeg på en skikkelig langtur med Chloe, og det kjente jeg at var godt for psyken. Det er jo veldig mye isolering nå, og da er det ekstra viktig å ta naturen i bruk og komme seg ut. Kjenner jeg har vært altfor dårlig til å gå turer den siste uka, og det er ikke bra.

Jeg har jo gått noen småturer her og der, men i dag fikk jeg i alle fall gått en skikkelig lang tur med Chloe og det var så deilig. Selv om jeg trodde vi skulle nesten blåse bort. Haha! Det blåste så sinnsykt at jeg midt på turen angret litt på at jeg hadde gått så langt. Haha! Men men, det var godt for både kropp og psyke!

Jeg fant et nytt utskikkspunkt på turen, som dere kan se utsikten fra på bildet over. Det var så magisk å sette seg ned der, helt alene med Chloe og bare se utover vannet. Nydelig!

Vi gikk et stykke lengre ned i veien til en søt liten strand. Det var fullt av skjell! Fikk lyst til å fylle opp lommene til DIY prosjekter, men det ble bare et par skjell. Hadde ikke så mye plass, hehe!

Nå har jeg nettopp hatt litt selfcare. Tatt en lang dusj og hårkur, farget vippene og brynene, har på selvbruning og skravlet i telefonen med mamma og pappa. Akkurat det jeg trengte nå kjente jeg!

Håper dere er flinke til å ta vare på dere selv oppi alt som skjer nå, og at dere holder dere trygge! 💗 Også må jeg bare si det igjen, for det kan ikke sies nok; tusen takk til alt av helsepersonell, politi, butikkmedarbeidere, militær, søppeltømmere og alle som står på som helter nå. Dere gjør en utrolig viktig og fantastisk jobb. TUSEN TUSEN TAKK! 💗

1 kommentar
    1. Godt å se dere ute. Så skjønn hund du har. Tenkte på den gufne opplevelsen din, har lurt av og til hvordan det går med deg. God helg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg