Dette booster motivasjonen min!

I dag kickstartet jeg uken med en skikkelig skogtur sammen med Chloe. Jeg elsker å dra på turer ute i naturen, både i skogen og langs stranden.

Det er noe helt spesielt med å være ute på tur i naturen. Man hører fuglene kvitre, det er ingen mennesker som snakker, man hører vinden blåse igjennom trærne. Roen og stillheten er viktig for meg.

Jeg mediterer aldri, men når jeg er ute på slike turer som dette er det min type meditasjon. Da får jeg samlet tankene mine, jeg klarer å tenke klart på hva som er viktig for meg, og motivasjonen min for å nå målene mine hopper til værs.

Også er det jo en helt utrolig deilig måte å trene på! Litt soling blandet med deilig natur og en svett friskus. Hehe!

Denne skogsrunden er så idyllisk! Har gått denne runden utallige ganger, og jeg blir aldri lei. Jeg ser noe nytt hver gang, og det er en av mine favoritt turer her i Sandefjord!

Yes til flere slike turer! Nå som det er sommer og endelig bra vær er det perfekt med slike turer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg