Det siste 1,5 året har vært et helvete

Det siste 1,5 året har hatt noen fine oppturer, men også ekstremt mange nedturer. Jeg har jo vært åpen tidligere om at jeg sliter med både angst og depresjoner, og det er noe som startet for 1,5 år siden.

I løpet av denne tiden har det skjedd så mye dritt i livet mitt. Jeg har stått i mange mediestormer der “halve” Norge har slengt dritt til meg, jeg måtte utsette bryllupet mitt, jobben min har vært usikker enn noensinne, jeg har blitt utsatt for blind vold der jeg fikk hjernerystelse og jeg må kanskje operere kjeven,  folk har sveket meg, og det er bare en liten del av det som har skjedd.

Det har vært jævlig vanskelig, og det er fortsatt jævlig vanskelig.

Nesten hver eneste dag er mentalt vanskelig, og jeg ser bare hvor mye livet mitt har blitt ødelagt på denne tiden. Det er jo ikke akkurat sånn at man får til ting og at livet går oppover når man ligger rett ut i senga dag ut og dag inn med heftig depresjon og sterk angst.

Jeg prøver hver eneste dag å gjøre noe for og få livet mitt tilbake på rett kjøl igjen. Her på bloggen prøver jeg skikkelig å lage blogginnlegg for dere.

Men 90% av kommentarfeltet er bare drittkommentarer. Dere aner ikke hvor mye dritt jeg fjerner fra kommentarene. Folk vil plukke meg halvt ihjel, og det gjør det ikke akkurat hyggelig å blogge skikkelig igjen.

Men jeg prøver. Jeg prøver hver eneste dag, selv om jeg ofte bare vil gi opp.

I går var en ekstra vanskelig dag. Jeg måtte dra til tannlegen for å lage tannskinne til kjeven min, sånn at jeg forhåpentligvis slipper operasjon. Fikk beskjed om at tannskinnen antagelig ikke kommer til å gjøre en dritt. Men at det å tøye (/ rolig rive opp min egen kjeve ) kan hjelpe. Så det må jeg gjøre sånn 6 runder hver dag, og det gjør sjukt vondt.

Når jeg kom hjem stod det en gigantisk rosebukett på bordet. Per Fredrik hadde kjøpt tidenes rosebukett, og ryddet hele huset for meg. Altså, så sinnsykt snill! Jeg begynte bare å gråte, for det betydde skikkelig mye. Han har hjulpet meg så ekstremt mye i denne 1,5 år perioden, og uten han hadde jeg aldri klart å stå på bena i dag.

Jeg er så glad for at jeg har en så god kjæreste. Han støtter meg alltid, og jeg kan alltid prate med han om alt som skjer i livet mitt. Det er så godt å vite at selv om det stormer på utsiden, og store deler av livet mitt er fucked up, så har vi det i alle fall veldig bra sammen ❤️

 

31 kommentarer
    1. Blir så lei meg av å høre du får så mye dritt kommentarer Stina!😥😓💔💔

      Håper håper virkelig du får bedre dager snart. Det er tøft å komme seg igjennom dagene med angst og depresjon😞😔
      Syns du er utrolig dyktig som klarer blogge i det hele tatt med alt du sliter med. Du er RÅ🙏🏻❤️👏🏼👏🏼

      Varm klem fra Luna, som alltid vil heie på deg!❤️🙏🏻✨ #womanempowerwoman

    2. Fy f… Stina, så utrolig trist å se hvordan du har ødelagt ansiktet ditt. Er så sant det de sier om at man blir blind etter man starter med fillers. Du er et prakt eksempel på dette, du ser forferdelig ut……. Så søt og fin som du var før, nå ser du ut som en and og ufattelig unaturlig ut.. Æsj.

        1. Stina Jeg vil bare si at du er den mest fantastiske personen. Du er perfekt på alle mulige måter og du er sterk som går igjennom alt dette og allikevel fortsatt står på to bein. Jeg kommer aldri til å forstå hvordan et menneske kan være så hatefull at de slenger dritt til deg som allerede sliter. Stå på! Jeg heier på deg🥰💞❤️

      1. Nei, vet du hva..! At du kan få deg selv til å skrive en sånn kommentar som det der, til noen overhodet er helt utrolig unødvendig! Har du sånne meninger så se for f** å hold de for deg selv! 😠

      2. Nei, vet du hva..! At du kan få deg selv til å skrive en sånn kommentar som det der, til noen overhodet er helt utrolig unødvendig! Har du sånne meninger så se for f** å hold de for deg selv! 😠

      3. Hvem er du , som sitter gjemt bak en patetisk skjerm,tlf eller padd ? Ett forbanna netttroll , haters eller er du bare ekstremt misunnelig på at Stina har penger til å bruke på hun akkurat hva hun vil. ?! Ville aldri vært endel av din vennegjeng 🤬🤬
        Er du en dtittunge ? Er du voksen som ikke bør mobbe ?

    3. Gode Stina<3 Dette var trist lesing.. jeg synes du virkelig er god som har fått til din egen business sånn som du har gjort! Du er superflink, og har fått til det mange andre ikke har. Du er en hardtarbeidende og heldig jente. Jeg håper virkelig ting blir bedre for deg, tenker på deg.. Klem <3

    4. Don’t give up! You give so much sunshine and happiness to others, yet people give you s**t every day. But those people are scum, they are so much below your level. You should wipe your shoes to them (or I don’t say what to wipe to their faces).
      I send you positive energy and lots of love!! <3 <3 <3

    5. Åh, shit.. Får vondt av å lese, du er en fantastisk person som jeg har fulgt lenge<3 Forstår ikke hva mennesker tenker på når de skriver slike ting.. For eksempel kommentaren over her, hva f*en liksom? Og så er de fleste anonyme i tillegg, at det går an…
      Ønsker deg alt vel, Stina, og er så glad for at du har en som tar ordentlig vare på deg! <3

    6. Veldig trist å høre, du fortjener ikke dette😟💖 Det er nesten så jeg får lyst til å si at du bør berge deg selv gjennom å finne en ordinær jobb der du kan bruke talentene dine, der du ikke har et haleheng drittunger etter deg som kommenterer uten filter. For hvem tåler det i lengden? Eventuelt steng kommentarfeltet og la ulvene tute for døve ører😤 Lykke til👍💖

    7. Får skikkelig vondt av å lese dette, sender deg masse gode tanker og klemmer! Du er sterk, ikke glem det!!♥️

        1. Det kommer til å gå bra til slutt. Uansett om du må tåle litt for å vere blogger, er ikke dette greit i det hele tatt! Håper vi får se bryllupet ditt snart Stina❤

    8. Herregud. Hvor frekk og usympatisk kan du være? Det er jævlig trist at sånne personer som deg finnes i verden. Ha litt respekt og hvis du har ikke noe fint å si, hold kjeft. Jævlig ekkelt kommentar æsj.

    9. Jeg har fulgt deg lenge ❤️ og synes du virker som en fantastisk, god og snill person ❤️ jeg leser bloggen din hver dag! Det du skriver nå er så utrolig trist å lese. Jeg tror at noen folk ikke skjønner helt åssen det er å være deprimert og ikke ha angst, virker som noen får glede ut av å skrive dritt kommentarer i kommentarfeltet. De er så tøffe bak den skjermen og skriver dritt fordi de er sjalue og fordi de ikke har det noe bra med seg selv! Skulle likt å visst hvem som sitter å skriver sånn dritt, de er nok ikke like tøffe om man møter de på gata!
      Jeg håper du føler deg bedre snart, og ikke lett å heve seg over sånne mennesker, men du er så mye bedre enn de som slenger dritt ❤️ stå på videre og jeg er helt sikker på at du får flere av de gode dagene 😊Kose deg masse på ferie om ikke alt for lenge og det å ha en samboer som støtter er så utrolig herlig! Jeg sliter selv med deprisjon og har en samboer som støtter og trøster, det er utrolig godt og trygt å ha en sånn fantastisk person når ting ikke er så greit ❤️ ønsker deg alt godt! Håper du får en fin dag 😊

    10. Du er sterk! Håper virkelig det går oppover snart, du fortjener ikke så mye dritt! Godt du i det minste har en så fin samboer som støtter deg gjennom det ❤️

    11. Hellan 🙈 Jeg ble så provosert av den idiotiske kommentaren som får så mye oppmerksomhet, som den selvfølgelig IKKE burde fått. Det gir gjerne blod på tann. 😳 Stå på Stina. Du er perfekt som du er. Skjønner deg vanvittig godt om du stenger kommentar feltet ❤. Det ville det nesten stått respekt av. Klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg