Det kunne endt med ambulanse!

I dag har Chloe og jeg vært på en skikkelig deilig skogstur! De siste dagene har jeg ligget rett ut. Etter dåpen på søndag ble jeg helt utkjørt. Så det var først i dag jeg orket å komme meg skikkelig ut av døren. Da passet det superbra at det var sol, blå himmel og 17 varmegrader ute!

Jeg tok med meg Chloe til Ula, hvor vi gikk opp til toppen av det ene fjellet. Det er en superfin tur, som er akkurat passe tung. Masse bratte oppoverbakker, superfin tursti og fantastisk natur.

Nå begynner det endelig å synes at det er høst med sopp, lyng og rød / oransje blader på trærne og på bakken. Så nydelig! Det var virkelig helt magisk å gå i skogen nå!

Til slutt kom vi endelig til toppen av fjellet. Her er det virkelig helt fantastisk utsikt! Man kan se hav så langt øyet rekker! Også får man kjempefin utsikt over Ulastranda.

Vi satt oss ned og nøt utsikten, og koste oss med litt snacks. Kvikklunsj er min favoritt på tur. Vinter som sommer og høst. Hehe!

Hadde også tatt med en pose med namme-nam til Chloe, så hun fikk litt å kose seg med. Gjett om hun ble glad! Passer også på at jeg alltid har med ekstra vann så hun kan få av meg. Er jo ikke alle steder jeg går der det er bekker hun kan drikke av, så da er det viktig å ha med ekstra vann, så hun ikke blir dehydrert!

Altså. For en utsikt! Vi ble sittende ganske lenge og bare nyte utsikten. Det gir meg så mye inspirasjon og livsglede å gå på slike turer som dette. Jeg elsker å komme meg ut i naturen, og bare få helt ro i sjelen.

Veien ned fra fjellet ble derimot litt mer dramatisk.. Det hadde regnet mye i går så det var superglatt på steinene nedover fjellet. Jeg passet på å gå veldig sakte og forsiktig, men plutselig sklei jeg og vipps så lå jeg nede i en fjellsprekk!

Heldigvis satt jeg meg ikke fast, og jeg kom meg fort på beina igjen. Men det kunne gått skikkelig galt! Tenk om jeg hadde satt meg fast eller brukket et bein? Er ikke bare-bare å ringe ambulansen når man er midt i skogen.. Heldigvis slapp jeg unna med et skikkelig skrubbsår.

Vel vel, et skrubbsår skremmer ikke meg akkurat. Litt knall og fall, det tåler jeg! Så flere slike skogsturer blir det fremover. Men da skal jeg prøve å holde meg litt bedre på beina, haha!

8 kommentarer
    1. Jeg vil nok være litt forsiktig med å la hunden drikke vann fra bekken og elver osv nå. Spesielt nå under denne ekstreme sykdommen 🙂

      Turen så utrolig deilig ut – og får en utsikt 😍

      1. Ja, ville aldri latt henne drikke noe akkurat nå. Livredd for at hun skal bli syk :O Men til vanlig lar jeg heller drikke av elver så lenge de renner skikkelig 🙂 Ja, er helt nydelig utsikt!

    2. Noen ganger skriver du bra innlegg, men veldig ofte er det clickbait! Føler også veldig ofte at du tar litt ekstra på vei for ting for å ha noe å skrive om. Bli litt mer seriøs! Mye hyggeligere det du skrev i begynnelsen også er det en bisetning som blir hele overskriften… Det høres så veldig dramatisk ut også er det egentlig ingenting.

    3. Må nesten si meg enig med Sarah. Du har klart deg i flere år uten ty til drøye clickbeat og derfor du raskt ble en av favoritt bloggerne mine. Siste tiden har blitt mye clickbeats og det gjør jeg mister litt lysten til lese bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg