Det hjelper når man har det kjipt

Siden den siste uken har vært litt kjip har jeg heldigvis fått vært mye med venner og familie. Det hjelper så utrolig mye når ting er litt kjipt! I dag ba Rebecca meg med på lunsj på Kokeriet etter frisørtimen min. Har jo ikke rukket å se henne siden bursdagsfeiringen min, så det var virkelig på tide å sees igjen!

Rebecca holder på med husjakt for tiden, så vi skravlet mye om det. Det hadde jo vært så koselig om hun hadde flyttet nærmere der jeg bor så vi bare kunne syklet til hverandre. Omg, det er jo sånt jeg ikke har kunnet med venninner siden ungdomsskolen. Men det er jo så koselig! Tenk å bare kunne sykle / gå til hverandre, grille og ta noen drinker midt på sommeren. Ah, det hadde vært noe! Krysser fingrene nå! Hehe! (ps; vet det ikke er lov å sykle når man har drukket noen drinker, så derfor jeg også skrev GÅ. bare poengterer det før noen skal arrestere meg på det og lage en stor sak ut av det).

Husker selv når Per Fredrik og jeg var på husjakt for tre år siden (herregud som tiden har flydd avgårde). Vi var på drøssevis av visninger før vi til slutt fant drømmehuset. Å finne det rette huset er virkelig ikke bare- bare. Vi dro til og med på visninger på hus vi visste ikke ville være noe for oss, bare for å hva vi likte og ikke likte. Sykt å tenke på at vi bare hadde vært sammen i litt over 3 måneder når vi begynte husjakten. Haha! Sånn er det når man virkelig møter den rette, og vet det fra første sekund! Ooooog bor en time unna hverandre. Hehe!

 

2 kommentarer
    1. Så fin du er, Stina! Håper du føler deg bedre i dag og prioriterer deg selv først frem til du føler deg bedre <3
      Stoor klem og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg