Det eneste som mangler..!

I dag kickstartet jeg dagen og var oppe før 07:00. Endelig begynner jeg å bli vandt med å stå opp tidlig, selv om det fristet mildt sagt litt å sove lengre enn 6 timer i natt.. Hehe! Men jeg kom meg ut av senga og inn i treningsklærne, klar for tur med Chloe!

Etter en liten frokost var vi ute av døra og igang med powerwalk. Jeg er så heldig med at jeg bor i nærheten av stranda og sjøen, så jeg elsker å gå ned til stranda hver morgen . Det er sånn cirka akkurat like idyllisk som det høres ut, hehe! For en bra start det gir dagen!

Da jeg kom tilbake igjen var det bare å rydde og vaske huset, og gjøre klart til familieselskap. I dag fikk jeg besøk av foreldrene mine, begge bestemødrene mine og en tanten min (lillesøsteren til pappa). Så de kom på lunsj og fikk endelig se både hagen og drivhuset nå som det er nesten helt ferdig.

Mangler bare morelltre, men det skal jeg skaffe meg i morgen. Var en leser som gjorde meg oppmerksom på at søt kirsebær og moreller er det samme. Altså, det ante jeg virkelig ikke! Er jo vant med at kirsebær ser helt annerledes ut, men det er jo sikkert fordi det er sur kirsebær. Uansett. Takk for snill leser som tipset om det. For nå blir det plutselig bittelitt (veldig) mye lettere å finne morelltre, hehe! Får stadigvekk geniale tips og triks fra dere, og det setter jeg så stor pris på!

Uansett, nå skravla jeg meg helt bort. Familien ble her i en god del timer, og det ble så koselig! Føler meg skikkelig voksen som har begynt å ha familieselskaper her. Haha. Men det er jo så hyggelig, så why not?

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg