Derfor takket jeg JA til Farmen Kjendis!

(innlegget er skrevet før jeg gikk inn på farmen)

Nå tipper jeg at de fleste av dere har fått med dere at jeg er med på Farmen Kjendis. Det er nok mange av dere som ble mildt sagt overrasket over dette, og som lurer veldig på hvorfor jeg takket ja til å være med.

Jeg er jo ikke akkurat noe typisk “Farmen” jente, og er jo både livredd for kuer, sauer, hester og høner, og jeg er mildt sagt opptatt av hygiene og å ta vare på meg selv. Så de fleste av dere har nok stusset mye på hvorfor jeg er med på Farmen Kjendis.

Nå skal jeg forklare. Det hele begynte i mars. Da fikk jeg mail fra TV2 der de lurte på om jeg var interessert i å komme på møte om å være med på Farmen Kjendis. Jeg dro inn på møte og snakket med de, og fikk veldig lyst til å bli med.

De ble veldig interessert i at jeg skulle være med, men da jeg skulle inn på flere møter hadde jeg tatt en lang runde med meg selv og kommet frem til at jeg måtte takke nei på grunn av jobb. Etter litt ombestemte jeg meg, men da hadde de allerede rukket å booke inn noen andre.

Datoen kom da jeg egentlig skulle inn på Farmen og jeg tenkte “fadern at jeg sa nei først!”. To dager etter ringer telefonen. “Har du lyst til å være med på Farmen?”. Deltageren som hadde steppet inn istedenfor meg hadde havnet på sykehus og jeg kunne slenge meg på i siste liten. Så jeg tenkte “fuck it, jeg blir med!”.

Grunnen til at jeg sa ja til å være med på Farmen Kjendis er fordi at jeg ville gjøre noe helt annerledes, noe som kunne gi meg et nytt perspektiv på livet, og som kunne gjøre at jeg satt enda mer pris på det fantastiske livet jeg har hjemme.

Inne på farmen er det lite mat, man får nesten ikke vasket seg, og vi får ikke lov til å ha med noe som helst av sminke, deodorant eller noe i den duren. Derfor må jeg rett ut av komfortsonen min og vise ansiktet mitt helt uten sminke foran hele Norges befolkning, ikledd gårdsklær og ikke akkurat nydusja. Det blir en challenge, men det er på tide at jeg kommer meg litt utenfor denne teite komfortsonen.

Det å være rundt dyr blir også en stor utfordring for meg. Jeg er jo veldig redd for det meste av dyr. Den aller største utfordringen blir uten tvil å være borte fra Per Fredrik så lenge, og ikke kunne kommunisere meg han. Men; ingenting spennende har noensinne skjedd inne i komfortsonen.

Jeg håper at farmen kan gi meg ny inspirasjon til livet, og at jeg får pushet meg selv til å se hvor mye jeg faktisk tåler. Jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå. Januar / februar 2020 kommer det på tv, og jeg gleder meg allerede!

 

6 kommentarer
    1. Gleder meg veldig til å se hvordan det går med deg der inne 🙂 innimellom kan det være godt å gjøre noe man vanligvis ikke ville ha gjort og som er uten for det man har satt som sin egen grense. Kanskje du sitter med enda mer lærdom etter å ha vært med på farmen og kanskje du for øynene opp for ting. Syntes grunnen for at du valgte å være med var en veldig fin begrunnelse og det er bare sunt å måtte utfordre seg selv. Tror du kommer til å gjøre det veldig bra der inne.

    2. Ååå gleder meg til å se! Synd at det er så lenge til det starter:( utrolig modig og tøft av deg og prøve noe du ikke er vandt til og som egentlig ikke er noe for deg i det vanlige livet. Men det er en ting jeg lurer på.. spiller ikke dere inn farmen kjendis nå? I så fall, hvordan kan du da legge ut innlegg? Kan hende jeg tar helt feil av innspilling assa, haha. Heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg