En jentehemmelighet

annonse – nelly

Denne tingen ble jeg først introdusert for når jeg var på et vorspiel, der noen brukte det før byen. Jeg hadde aldri hørt om det før, men fra første sekund tenkte jeg bare; dette er helt genialt og dette må jeg tipse bloggleserne mine om!

Jeg har nevnt dette mange ganger før i blogginnlegg, men jeg har aldri laget et eget blogginnlegg om dette produktet. Dette er et sånt produkt som ofte blir en hemmelighet mellom oss jentene, og nå skal jeg fortelle dere enda mer om det!

GENSERHER
25% RABATT MED KODEN “STINA25”

 

 

Produktet jeg snakker om er DeoDoc. Det er en deodorant for underlivet, som også kan brukes til en annen genial ting jeg skal fortelle om litt lengre ned i innlegget.

Men først; deodorant for underlivet. Trenger man det da? Vel.. Vi har jo svettekjertler under armene, men også i underlivet. Det er jo ekstremt vanlig å bruke deo under armene, men så tenker man kanskje ikke på der nede. Men du merker det kanskje når du både er på trening og når det blir varmt? Det er da DeoDoc kommer inn.

Denne funker som en vanlig deodorant, bare at denne er laget for underlivets floraer eller hva man skal si, hehe. Den er laget av leger, er skånsom for underlivet og har nøytral pH verdi. Så neste gang du skal på trening eller bare egentlig til vanlig også, kan det være en idé å spraye på seg litt deo først så slipper du å bli klam i hakket. Klarte ikke å skrive dette innlegget uten å skrive det setningen. Hahaha!

En annen ting som jeg ofte bruker denne til er når jeg skal ha på meg kjole / skjørt (apropo Valentinesday som kommer snart), så pleier jeg å spraye den øverst på lårene der de gnisser sammen. Da blir jeg ikke klam på lårene, og de begynner ikke å gnisse sånn ubehagelig sammen. Veldig deilig å slippe det!

DeoDoc kommer i duftene; Honolulu breeze og Violet cotton. Den dufter godt når du sprayer på, også lukter det ikke noe særlig resten av tiden egentlig. Hverken svette eller honolulu breeze, hehe!

Så ja, et lite tips fra en jente til mange andre jenter. Dette innlegget er forresten bare med affiliatelink, og det er ikke et “annonse” innlegg i samarbeid med DeoDoc. Dette innlegget skriver jeg av eget initiativ fordi jeg syns det er et kult og bra produkt som jeg vil tipse dere om rett og slett!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg