Den vakreste byen i verden!

I dag startet vi dagen med en skikkelig god runde med soling ved bassenget. Er så deilig å bare sole seg! Det er rart hvor fort huden min blir bedre av å være her nede.

2 dager her nede og antall kviser i ansiktet har halvert seg. Atlså.. Det er bare sjukt! Tipper det er en blanding av solen og vannet kanskje? Noen hudeksperter som har peiling?

Etter solingen dro vi til Puerto de Mogan. Det er favoritt stedet mitt på hele Gran Canaria. Det er en havneby som er full av nydelige blomster overalt. Det er så fint der at jeg har ikke ord! Bildene kan heller vise dere. Det er så mye lekkert å se at her kommer det et laaaangt bildedryss. Hehe!

Per Fredrik er så glad i fugler og skal alltid prøve å kose med de!

Ved havna er det sykt mye svære fisker som man kan se tydelig! Er så koselig å sette seg ned og bare se på de!

Vi savner Chloe ganske mye allerede. Per Fredrik savner henne nok aller mest, for han skal kose med alle hunder han møter på. Han møtte også en gigantisk hund som så ut som en ponni. Jeg ble redd jeg! Haha! Filmet masse, så det kommer med i vloggen som kommer når vi er hjemme igjen!

Hele Puerto de Mogan er omringet av høye fjell, og det er nesten litt surrealistisk hvor høye de er i forhold til byen!

For oss har det blitt en fast tradisjon å dra hit hver gang vi er på Gran Canaria. Dere skjønner kanskje hvorfor? For et lekkert sted! Absolutt noe å besøke neste gang du er på øya!

5 kommentarer
      1. Nei egentlig ikke. Men var litt overskyet i dag, og jeg er tidenes frysepinne! La rett ut ved bassenget i går i bikini hele dagen. Hehe! kos deg på Tenerife!

    1. Kan jeg få spørre hvor den røde kjolen du hadde på deg på snap storyen hvor du snakker om julekalendere er fra? Den var elsk..jeg er på utkikk etter akkurat noe lignende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg