Den fineste strikkgenseren!

annonse – gina tricot

På lørdag var jeg på Gulskogen senteret med Victoria, og fant denne dødsfine strikkegenseren som jeg bare måtte kjøpe med meg! Elsker strikkegensere med mye detaljer som gjør litt ut av seg, og det gjør virkelig denne! Bonus; den klør ikke i det hele tatt. Love that!

GENSERHER

 

Elsker at den også er hvit. Selv om vi er midt i januar er det jo skikkelig vårstemning. Solen skinner og det er hele 6 varmegrader i skyggen. Helt nydelig! Det har vært så mildt i vinter at flere av urtene i blomsterkassene mine fortsatt lever og rosen i en potte på verandaen har fortsatt grønne blader! Er så deilig at jeg bare kan gå i strikkegenser utendørs nå!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg