Den beste dagen å være singel på!

annonse – lyko

I dag er det singles day! Dagen hvor vi feirer de som ikke er i et forhold. Selv er jeg heldig og er i forhold, men om du er singel, så er det virkelig dagen du skal feires!  2020 har nok ikke vært det letteste året å være singel på, så om du har kommet deg helskinnet så langt igjennom dette året: applaus til deg! 💗

Siden det er singles day er det massevis av salg rundt på nettet. På lyko er det 20% rabatt på nesten hele butikken, så derfor har jeg plukket noen av mine favoritter og noen kundefavoritter som jeg vil tipse dere om!

Mine favoritter!

MarioHER
MacHER
GlødHER

 

FoundationHER
ØyeskyggeHER
Setting sprayHER

 

Mine favoritter!

BrynskutterHER
BrynsfargeHER

 

Deo for underlivHER
Peeling for føtterHER

 

Kundefavoritter!

SminkespeilHER
Rituals gavepakkeHER
D&G parfymeHER
Versace parfymeHER

 

Escada parfymeHER
Ole henriksen gavepakkeHER
GlødHER

 

 

Kundefavoritter!

Leketøy (perfekt for den single)HER
Rituals shower gelHER
Rituals gavepakkeHER

 

For deg som har kjæreste, eller du er en gutt som titter innom! 

Diesel parfymeHER
Tom ford parfymeHER
Rituals gavepakkeHER

 

 

2 kommentarer
    1. Lurer på en ting. Horfor er det ikke mulig å bestille vippene dine fra stinalashes?
      Når jeg søker på siden, kommer det opp “Det ser ut til at domenet ikke er knyttet til en hjemmeside enda!”.
      Så jeg skjønner ikke. Har så lyst til å bestille vipper fra deg. Elsker de💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg