Den andre siden av livet mitt

Jeg elsker å poste småsnutter på snapchat, så dere kan se enda er av livet mitt, der er det litt den “andre” siden av livet mitt, aka behind the blogscenes, hehe!

Før vi lukker igjen 2020, tenkte jeg at jeg kunne vise litt av det jeg har delt på snapchat i det siste. Deler mest videoer der, siden det er så lettere å filme litt. Men det blir noen bilder også, og her er noen av de!

SNAPCHATSTINABLOGG

Håper du vil følge med på snapchat, om du ikke allerede gjør det. Deler også link til nye blogginnlegg så fort de kommer ut, så det er smart å følge meg der så du ikke går glipp av noen bloggposter!

Klikk HER for å legge meg til på snapchat!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg