De fineste pysjene!

annonse – bubbleroom

For litt siden fikk jeg noen nydelige fine “silke”pysjer i posten! Disse har allerede blitt en stor favoritt. Elsker hvor myke og gode de er, også ser de så luksuriøse ut!

Leopardvarianten har uten tvil blitt favorittene av de to. Toppen er jo så fin at den kan jeg faktisk bruke til hverdags med en jeans, hehe!

LEOPARD PYSJHER

 

Får skikkelig Victorias Secret runwayshow behind the scenes vibber av denne rosa silkepysjen! Elsker fargen! Så fin!

ROSA PYSJHER

 

Nå skal jeg hoppe i dusjen også er det tid for middag. Gleder meg til å bare slappe av foran tv’en med skatten min og se på “neste sommer”. Det programmet er så morsomt! Jeg ler alltid så hardt at jeg nesten begynner å gråte, haha!

6 kommentarer
    1. Hei Stina!

      Kan du skrive litt om bryllupsplanleggingen og om det blir bryllup i 2020? Lenge siden du har skrevet noe om det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg