Noe som er viktig i alle forhold

Her om dagen hadde Per Fredrik og jeg date night på Farris Bad. Jeg pleier som regel å bare dra dit for å besøke spaet. Det er jo deilig å slappe av på spaet dems.

Men de har faktisk en veldig bra restaurant også, som vi drar på iblant. Vi elsker jo gourmet mat, og det er alltid så spennende og inspirerende å spise på slike steder. Får alltid lyst til å eksperimentere masse mer på kjøkkenet når jeg har vært på slike restauranter.

Fine skatten min!

Kremet skalldyrsuppe og andebryst. Så deilig! Elsker sånn mat, spesielt når det er høst. Kanskje jeg skulle prøve å lage noe ala det samme hjemme? Lagde blåskjellsuppe for et par uker siden, og det ble så godt! Blir det noe av, og det blir bra så skal jeg dele det med dere!

Date night er så koselig, og man trenger jo ikke alltid å dra på fancy restauranter. Viktigste er at man er sammen og har kvalitetstid der man ikke ha hverken telefon eller tv som distraherer, så man virkelig får skravlet sammen og kost seg med hverandre!

Tror det er mange forhold som hadde hatt godt av å sette av litt ekstra tid til hverandre. Spesielt de med barn. Tid der man bare kan være kjærestepar og kose seg sammen!

2 kommentarer
    1. Dere må prøve den ene vegetar forresten, den er dødsgod. Husker ikke hva den het, men den var med pasta. Jeg fikk den som middag en gang, stor porsjon og det holdt virkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg