Dårlig dag eller dårlig liv?

De siste dagene har jeg virkelig ikke hatt det bra psykisk. Det har vært så utrolig mye som har hengt over hodet mitt, og det har vært så mange ting som rett og slett har gjort at jeg har følt meg skikkelig dritt. Dere har sikkert merket det her på bloggen at jeg ikke har vært helt 100%…

Jeg har helt ærlig vært livredd de siste dagene for at jeg var på vei til å bli syk igjen. De siste to årene har jeg vært langt nede psykisk og slitt med både angst og depresjoner. De siste dagene har den angsten kommet tilbake. Trodde først at det bare var noe fysisk, men skjønte etterhvert at det var angst, når jeg plutselig ble mye bedre hver gang jeg hadde fått løst en problem..

Helt ærlig, jeg er så utrolig redd for å havne ned i det hullet med angst og depresjon igjen. Det er et så mørkt, skummelt og jævlig sted å være, og jeg tror bare de som har vært der selv kan forstå hvordan det er.

Så nå har jeg satt meg ned og tatt litt tak i hva som tynget meg, og jeg har skrevet en detaljert men simpel plan jeg må følge for å få ting ordentlig på gang igjen. Jeg nekter å la meg selv falle ned i dritten igjen, så nå skal jeg virkelig jobbe beinhardt for å få det skikkelig bra igjen i livet mitt. Herregud så lei jeg er av å alltid føle meg deprimert, full av angst og mislykka her i livet. Det er virkelig en jævlig følelse.

Men!! Dit skal jeg virkelig ikke igjen, og nå skal jeg som sagt følge planen min og komme meg back on track igjen.

Jeg nekter å la noen dårlige dager overbevise meg om at jeg har et dårlig liv, når jeg egentlig bare har hatt noen skikkelig ræva dager. Det er så altfor fort gjort å la en liten dårlige periode gli over til å ødelegge store deler av livet. Så her gjelder det å bare aldri gi opp!

 

7 kommentarer
    1. Jeg forstår deg veldig godt! <3 Har värt der selv i mange år… Håper det går fint, og at du våkner litt bedre i morgen allerede! <3 Visualiser det så godt du kan! Sweet dreams babe! Klem! <3

    2. It’s a scary feeling when the darkness is getting nearer… if you have been there before. Don’t give up, Baby!!!! XOX

    3. Åå kjenner meg sån igjen i det du skriver❤️ Livet kan være litt dritt noen ganger. For meg hjelper det veldig med struktur og rutiner: legge opp en rutine for dagen med aktiviteter JEG har lyst til å gjøre.
      Håper du kommer deg over kneika igjen, d gjør du helt sikkert! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg