Dagens syden antrekk

Nå har vi nettopp kommet inn på rommet igjen. Vi har nettopp vært ute og spist middag. Det ble indisk for 4. dagen på rad. Haha! Det er så godt at jeg ikke har ord. Vi har fått helt dilla vi! Før vi dro ut rakk vi å knipse noen bilder av dagens antrekk.

Jeg elsker å gå med flagrende kjoler når jeg er i syden. Vi går altfor mye her nede til at jeg gidder å bruke høye hæler, så da blir det heller godt brukte ballerina sko. Ikke så bloggete kanskje, men pytt pytt!

Nå skal vi se på gårsdagen episode av skal vi danse. Jeg har passet på å holde meg unna nettaviser for å ikke se hvem som går videre. Heier skikkelig på Jørgine, og håper virkelig at hun går videre til finalen og vinner hele skiten. Hehe!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg