Dagens 17 mai planer!

Gratulerer med dagen! Nå har vi nettopp fått på oss finstasen. Jeg hadde jo hele tre forskjellige kjoler jeg hadde plukket ut som jeg skulle velge mellom, og ingen av de funket. Hadde selvfølgelig glemt at jeg er superlav, og halvparten av tiden må jeg klippe av kjolene nederst.

Så ingen av de kjolene funket, så da ble det en “oldie but a goodie” fra klesskapet. Ikke verdens meste 17 mai’ete kjole. Men fillern heller, den får duge, haha!

Chloe har i alle fall fått på seg bunaden, flagget er hengt opp på verandaen og jeg har sett på TV2 sin 17 mai sending siden frokost, så det er i alle fall 17 mai stemning! Hehe! Selv om det føles rart å ikke skulle vært på brygga i Sandefjord i dag. Det har vi jo gjort de siste 4 årene. Men med Korona-tider får vi gjøre det beste ut av situasjonen. Nå skal vi hjem til et vennepar av oss og feire der. Skal prøve å oppdatere dere på snapchat i løpet av dagen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg