Sunn og sukkerfri dessert! Prøv dette når du har cravings!

Etter at jeg kuttet ut sukker, godteri og all junkfood, har jeg måttet finne litt andre alternativer når jeg har cravings. En ting som jeg elsker å spise som dessert, men som også funker som et mellom-måltid er cottage cheese med eple og kanel. Det høres kanskje ikke sååå digg ut, men tro meg; det smaker supergodt!

Jeg tar 150 gram mager cottage cheese i en bolle, kutter opp 1 eple i små biter og legger over, også drysser jeg litt kanel på toppen. Jeg elsker kanel, så jeg elsker å ta på masse kanel så jeg nesten får litt desember julegrøt følelse, hehe!

Hvor fine er ikke disse blomstene forresten? Hehe, må bare vise de frem! Dette er to forskjellige Dahlia’er som jeg kjøpte som knoller i vår og de har blitt så fine. Perfekt som cut flowers. Er forresten “onesta” og “stoltze von berlin” som er Dahlia typene.

Håper du fikk lyst til å test ut dette! Dette er jo perfekt å spise rett før trening også, siden det er karbohydrater i eplet som gir deg en liten ekstra boost på treningen!

2 kommentarer
    1. Dette er kjempegodt. Legg til noen hakkede mandler og du slipper cracings👌🏻. Nydelige blomster også. Hilsen Jenni

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg