Corona? Blodprøver? Flytte til Oslo? Slite Psykisk? ++ Ukens spørsmål #275

annonse – nelly, lyko

Hva gjør du hvis noen vil ta bilder med deg nå (under disse corona tider)?
– Jeg er for det meste kun hjemme, så det er nok en situasjon som ikke kommer til å skje uansett. Men om jeg er på butikken og noen kommer bort får de dessverre nei. Det er utrolig viktig at man har minst 1 meter avstand fra hverandre, og det er ekstremt viktig at vi alle følger smittevernsreglene.

Hvordan går det med Chloe? Er er hun frisk? Har dere fått svar på blodprøvene?
– Det ser ut som det går bra med henne hun koser seg. Var ingen tegn på er noe som helst galt, det var kun fordi at hun hun drakk så mye vann at jeg tok henne med til dyrlegen. Men allmenntilstanden hennes er bra, så det er jeg glad for og det beroliger meg ganske mye. Men jeg venter fortsatt på svar på blodprøvene. Litt usikker på hvor lang tid det tar før av forsvar. Jeg tipper jeg får svar i løpet av det starten av uka.

Hvor er det meste i huset fra?
– Da vi kjøpte huset handlet vi mest på IKEA. Rett og slett fordi det er billig og fint, også er det lettere hvis vi vil bytte ut noe med noe dyrere senere. Det er jo litt vanskelig å innrede et helt hus så, vi valgte å gjøre det ganske enkelt og clean i starten, også har vi lagt til noen ting etterhvert.

 

Kunne du tenke deg å flytte til Oslo?
– Nei. Nå har jeg bodd i Sandefjord i snart fire år, og jeg stortrives her. Jeg savner selvfølgelig det og kunne enkelt gå på Kafe å være med veldig mange i bransjen og venner og sånt. Men jeg hater det å bo super tight med andre og bokstavelig talt høre at naboen går på do, haha. Og jeg elsker huset vårt og hvor huset vårt er, og at vi har svær hage og veranda. Hadde jeg skullet flytte tilbake til Oslo hadde det blitt ekstremt dyrt for et lignende hus og det hadde ikke gått og bodd i sentrum da så da hadde litt av poenget vært borte.

KJOLEHER 40% RABATT I DAG!

 

Håret ditt er sykt blankt til å være extentions, kjempe fint! Hvilke hårprodukter bruker du?
– Det er en blanding av at håret jeg bruker er av veldig god kvalitet, og produktene jeg bruker til det. Bruker DETTE håret, og det er seriøst helt amazing! Bruker kun Redken produkter;  DENNE shampoen, DENNE balsamen og DENNE hårkuren .

 

 

Hva er det som gjør at du sliter psykisk og sånn?
– Det er en blanding av mange ting men jeg liker ikke å gå inn på de spesifikke tingene. Selv om jeg har snakket mye om angst og depresjoner er det en annen ting å snakke om akkurat hvorfor man har angst og depresjon, for det er ganske personlig og privat.

KJOLEHER 30% RABATT I DAG!

 

Hvor mange antrekk bruker du på en dag?
– Haha, ikke bare ett! Det kommer helt ann på hva jeg skal gjøre den dagen, men det blir som regel en del antrekks-skift i løpet av dagen!

 

Hvor har du kjøpt sofaen deres? Hvilken type sofa er det?
– Den er fra IKEA, men den selges dessverre ikke lengre. Veldig irriterende, for jeg skulle gjerne ha byttet ut noen av putetrekkene..

 

Hvorfor filmer du nesten aldri med Per Fredrik?
– Tipper du mener YouTube nå? Har jo hatt en lang pause derfra, men har begynt igjen der nå og sist var det en video av oss sammen. Det kommer også ut en annen video med oss snart, så følg med da!

 

Hvorfor har du og Per Fredrik delt opp huset?
– Huset var allerede delt opp i to deler da vi kjøpte det. Vi jobber hjemmefra begge to, og da er det viktig å ha hver sin arbeidsplass uten at man går oppå hverandre. Han synger jo mye og har mye høy musikk, så da var det naturlig at han bygde seg studio, også brukte jeg denne delen av huset til å bygge mitt kontor.

KJOLEHER 40% RABATT I DAG!

 

Hvor gammel er du? og Chloe?
– Jeg er 27 og gammel og Chloe blir 4 år i sommer.

 

 

Kan du lage veranda + hage tour på YouTube?
– Ja det kommer snart! Skal vente litt til, sånn at det er litt mer vårlig enn det er nå bare. Men det kommer veldig snart!

 

Helt uten sammenheng med innlegget, men mener å huske at du fortalte om din foundation som har god dekkevne. Du kunne ikke tilfeldigvis delt den her ?  Hadde satt veldig pris på det 
– Det er snakk om DENNE foundation fra Maybelline. Den er skikkelig billig, også dekker den superbra er dewy og det ferdige resultatet blir veldig bra!

TOPPHER

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

3 kommentarer
    1. Hei!
      Lurte på om du har noen anbefalinger til løsvipper? Helst noen som ser litt naturlig ut, som kan brukes til hverdags😊 Har egentlig vippeextensions, men i disse coronatider er det ikke lett å holde de ved like😄 Synes alltid at du ser så smashing ut, så tenkte kanskje du hadde noen tips❤️

    2. Er det ikke flaut å bo i huset til forloveden din ? Å være så gammel som det du er, og så eier du ikke noe. Er det ikke på tide og kjøpe seg inn ? Tenker du ikke på fremtiden din ? Sitter å betaler for noe du ikke eier selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg