Chloes julekjole!

Gjett hvem som er skikkelig klar for jul? Chloe! Hun har nettopp oppdatert garderoben sin, og fått både ny julekjole og julekosegenser.

Hun elsker å rusle rundt i gensere, og går ofte inn i garderoben og henter fra sin egen skuff og ber meg ta de på henne. Hun er ikke sååå glad i tynne gensere og enkelte kjoler, men alt som er i strikk elsker hun!

Når jeg var i Oslo rett før vi dro til Gran Canaria måtte jeg bare plukke med meg denne kjolen! Altså, hvor søt er ikke den? Litt fjollete, men hun elsker den! Denne tipper jeg at hun skal ha på seg på julaften i år, hehe!

Casual genser med rådyr på ryggen. Så søt!

Denne genseren har hun hatt en god stund, og det er hennes faste julegenser. Den bruker hun masse i julen, og hun har den ofte på seg når vi går tur. Er jo ikke akkurat varmt med den silkepelsen hennes, så da er det smart å kle på henne litt ekstra med klær så hun holder seg god og varm!

Hver gang jeg kommer hjem med en ny genser eller bamse til Chloe, blir hun så utrolig glad! Ingen tvil om at hun elsker gaver!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg