Chloe sine julekjoler!

Som sikkert mange av dere vet, har Chloe en god del klær. Hun har jo egen skuff inne på walk in closet mitt med massevis av klesplagg. Med årene har hun fått en god del juleklær også. Er så koselig å pynte henne opp i julekjoler på julaften!

Også elsker hun å bruke strikkegensere til vanlig. Hun har jo silkepels, så den varmer ikke særlig mye. Da er det perfekt med en strikkegenser når det er litt kjølig i huset eller hun skal ut på tur om kvelden, og det er kaldt. Siden hun har litt forskjellige juleplagg tenkte jeg at jeg kunne vise dere alle juleklærne hennes!

Her er årets julekjole. Den hadde hun på seg på årets julekort. Tipper hun kommer til å ha den på seg på julaften også. Hun er jo bare så skjønn i den!

Noen av julekjolene hennes fra hun var liten valp. Hun har jo brukt klær siden hun var bare noen måneder gammel, så for hun så er det helt vanlig og null stress.

Altså, hvor søt er hun ikke i juleklærne sine? Lille bærta! Chloe har jo til og med en egen bunad! Den har hun på seg på 17 mai familiebildet, og hun elsker den. Er forresten supernøye med at Chloe alltid liker klærne. Er et par kjoler jeg har kjøpt til henne som hun ikke har likt og da har hun sagt ifra meg en gang, og da er det bare rett av med de. Det viktigste er jo at Chloe har det fint!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg