Chloe har fått bunad!

annonse – annonselink

Nå har jeg virkelig funnet noe av det morsomste og koseligste jeg noensinne har sett! For noen dager siden tittet jeg rundt på nettet etter litt 17 mai inspirasjon, og fikk plutselig tanken “hunde-bunad”. Så jeg googlet masse rundt og fant til slutt en hardanger bunad for hunder. Altså, jeg dør! Det er jo så morsomt og søtt! Veldig fjollete, men herregud så søtt!

Selv bruker jeg ikke bunad, fordi det bare aldri har vært min greie. Men det er jo koselig med en liten bunad til Chloe! Også ligner jo denne veldig på bunadene som er i familien min, så det er jo ekstra koselig!

BUNAD – HER

Altså, hvor søt er ikke Chloe med bunad da? Nå kan hun pynte seg opp når vi skal ha grilling her på 17 mai. Hehe!

Jeg vil også nevne det at Chloe sier veldig sterkt ifra om hun ikke vil ha på seg noe. Det er noen kjoler jeg har kjøpt til henne som jeg har bare måttet ta av med en gang, også er det noen gensere hun har som hun til og med går og henter selv og gir meg for å ta på henne. Hun sier virkelig ifra for å si det sånn.

Det er jo veldig viktig å se om hunden liker / misliker å ha på plagget, for det skal overhodet ikke være noe ubehagelig for hunden. Den skal ha det bra og koselig, og det å ha på et plagg skal bare være noe som er kos for den, også litt fjollete da hehe!

BUNAD – HER

 

Hva syns du om hunder i bunad? 🇳🇴🐶

 

12 kommentarer

Siste innlegg