Nye høstklær fra Chiquelle! Haul!

annonse – chiquelle

For litt siden fikk jeg en svær pakke i posten fra Chiquelle, med masse fine høstplagg. Nå har jo høsten kicket inn for fullt med nydelige høstfarger og litt kjøligere luft.

Da er det jo perfekt å opgpradere garderoben litt! Jeg elsker virkelig høsten, for da er det så gøy å kle på deg. Man kan legge lag på lag med klær og style i så mange forskjellige måter, også er det jo så mange fine farger i motebildet om høsten! Jeg er jo glad i sommeren også, men da er det jo nesten umulig å kle seg i noe annet enn enkle skjørt og t-shirts, haha!

Så nå gleder jeg meg til å kombinere alle disse plaggene til dødslekre høstantrekk! Håper du finner noe fint også!

KJOLEHER
SKOHER

KJOLEHER
SKOHER

KJOLEHER
SKOHER

KJOLEHER
SKOHER

KJOLEHER
SKOHER

KJOLEHER
SKOHER

KJOLEHER
SKOHER

SHORTSHER
SKOHER

TOPPHER

TOPPHER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg