New in from Chiquelle + Rabattkode!

annonse – chiquelle

For noen dager siden fikk jeg en svær pakke i posten med så utrolig mye fint fra Chiquelle. Så det gleder jeg meg til å vise dere! Har også fått en rabattkode, som gir 20% rabatt på alt hos Chiquelle (unntak: beauty og salgsvarer). Bruk rabattkoden STINA20 når du kommer i kassen for 20% rabatt!

Så la meg vise dere hva jeg fikk!

TRENINGSTOPPHER
TIGHTSHER

 

Hvor sykt fint er ikke dette treningssettet? Det er utrolig stretchy og veldig komfortabelt også!

GENSERHER

Elsker denne genseren. Perfekt når man vil se ekstra fin ut til hverdags!

GENSERHER

GENSERHER

 

SETHER

Perfekt set til hjemmekontor! Love it!

BUKSEHER
GENSERHER

Mer hjemmekontor vibber! Nå som vi alle bør ha hjemmekontor (så langt det er mulig), er det jo digg med noe nytt og fresht. Dette settet er jo perfekt!

 

Håper du fant noe du likte!

3 kommentarer
    1. Jeg elsket det grønne trenings settet og leopard settet! OHHH! Men ser ut til at leo allerede er utsolgt. Buhuuu… Håper det kommer inn igjen! Fine deg! <3

    2. Hei!
      Antrekkene kler deg.
      Kan jeg få lov til å spørre hvor du ordner neglene dine?
      Hilsen “Minni Mus” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg