By the pool

I går slappet vi av nesten hele dagen ved bassengkanten. Det er så deilig og varmt her, og det å kjenne solen steke på huden er helt fantastisk! Kanskje jeg endelig skal bli skikkelig brun? Det hadde vært så deilig!

Det er så deilig å bare slappe av helt og ta det med ro. Når jeg er hjemme klarer jeg ikke å få den samme roen i kroppen som her. Å ligge stille i timesvis hjemme er noe jeg aldri ville gjort. Men her er det bare fantastisk!

  

Før jeg reiste til Gran Canaria plukket jeg med meg boken til Jørgine. Har jo blitt kjent med hun siden vi begge har vært med på Bloggerne, og herregud for en skjønn jente!

Har allerede lest halve boka, og den er så bra! Elsker at hun er så ærlig og åpen, og det er så inspirerende når det kommer til treningsbiten og livet generelt!

 

 

Nå skal jeg bare ta en kjapp dusj og smøre meg inn med solkrem, så er det rett ned på solsengen igjen! Vi har forresten overvåkningskamera hjemme som vi kan se på fra telefonen, og jeg så at det allerede har smeltet masse snø siden vi reiste.  Så deilig!

Det var jo typ 70 cm med snø da vi reiste, så det blir spennende å se hvor mye snø det er når vi kommer hjem! Håper det fortsatt er noe snø igjen, men ikke så kaos som det har vært den siste tiden! Håper dere koser dere hjemme i Norge! ❤︎

11 kommentarer
    1. Så det usminkede bildet ditt på snapchat og var positivt overrasket! Du kan godt droppe noe av den tiden som du bruker på å sminke deg, fordi det må jo ta ganske mye tid, og det trengs overhodet ikke! 🙂 Bruk heller tida på å finne på litt mer spennende innhold til bloggen! 🙂 Lykke til videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg