Bursdagspynting med Rebecca!

I dag skal jeg feire 26 årsdagen min! Nå har nettopp Rebecca vært her i noen timer og hjulpet meg masse med å stelle istand. Jeg elsker jo å gjøre mye ut av fester, og ha masse pynt! Nesten halve morroa er jo planleggingen og pyntingen. Hehe!

I dag filmet vi også hvordan man lager en ballongbue. Er så mange av dere som har spurt hvordan man gjør det, så da skal jeg endelig vise dere det! Ble ikke ballongbuen sykt fin forresten?

Bordet er ikke pyntet ferdig enda, så det ser litt tomt ut der enda. Men jeg skal se om jeg rekker å ta bilder før gjestene kommer etterpå, så kan dere se hvordan det ble!  

Noe nytt vi gjorde nå var å lage en fotovegg. Det er jo så morsomt! Har hengt opp masse balonger på den, så dette var veldig midt i prosessen. 

Nå får jeg pynte meg, også skal jeg gjøre siste preparasjoner før kvelden!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg