Til julebordet og ny boblejakke!

annonse – bubbleroom

Her om dagen fikk jeg en pakke med noen nydelige plagg fra Bubbleroom. En kjole som er perfekt for julebordsesongen (den kommer jo veldig straks), en nydelig bluse og en boblejakke som er dødsfin!

Denne kjolen er jo perfekt til julebordsesongen. Sesongen begynner jo ofte i november allerede, så det er smart å være tidlig ute så du slipper å stå der kvelden du skal på julebord, uten noe å ha på deg!

KJOLEHER

Hvor fin er ikke denne blusen? Elsker stoffet på den, så silkemykt! Og mønsteret er så “høst” som det kan bli. Perfekt frem til julen!

BLUSEHER

Da jeg våknet i dag viste gradestokken -2. Altså, det har blitt så kaldt! Da passer det perfekt med ny boblejakke. Denne brukte jeg på lørdag og jeg fikk drøssevis av spørsmål om hvor jeg den var fra, fordi den var så fin. Det skjønner jeg godt, den er jo sykt fin!

Elsker at den også stanser rett over rumpa, så vi som ikke er så høye slipper å se bittesmå ut om vinteren. Jeg drukner helt om jeg må ha lange vinterkåper. Hehe! Pelsen på jakke er selvfølgelig fuskepels, bare så det er sagt.

JAKKEHER

4 kommentarer
    1. I hvilken størrelse hadde du kjolen i? Og hvor høy er du? Jeg er 157 og lurer på om xs kan være for lang den og.. Den var superfin på deg!

    2. Jeg har bestilt den samme jakken fra Bubbleroom (Madesimo Down Jacket Black), men den lukter noe vanvittig. Lukten smitter over på kroppen. Så bare lurte på om din jakke luktet da du fikk den? Har sendt mail til Bubbleroom, men lurer på om du har det samme problemet. Håper på raskt svar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg