Nye klær i garderoben!

Annonse bubbleroom

For litt siden fikk jeg en pakke i posten med nye klær fra Bubbleroom! Syns de har så mye fint og jeg elsker klærne dems!

Altså, hvor fin er ikke denne jumpsuiten? Bruk den med knee high boots og en jakke, så har du et dødslekkert antrekk!

JUMPSUITHER

 

Denne gleder jeg meg til å bruke på en fest! Feeling fab!

KJOLEHER

 

Jeg elsker denne olakjolen. Så fin og siden den er ganske lang er den perfekt nå som det blir kaldere ute!

KJOLEHER

 

 

Hvor cute er ikke dette skjørtet? Har likt i hvitt, og det er både lang og varmt, også er det superfint! Perfekt nå utover mot høsten!

SKJØRTHER

 

Denne hoodien er bare to die for! Så fin!

HETTEGENSERHER

 

 

2 kommentarer
    1. Hei,

      Den hvite kjolen var så fin! For jeg spørre hvilken str du har den i ? Usikker på om jeg skal bestille 36 eller 38.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg