New in from Bubbleroom + 20% Rabatt!

annonse – bubbleroom

For noen dager siden fikk jeg en pakke med noen vårnyheter fra Bubbleroom. De har jo så mye lekkert! Gleder meg så mye til å bruke disse plaggene utover våren og sommeren!

Nå er det hele 20% rabatt på nesten ALT hos Bubbleroom. Så absolutt alt i dette innlegget er det minst 20% rabatt på nå!

GENSERHER

Hvor sykt fin er ikke denne genseren? Elsker at den er off shoulder!

 

 

KJOLEHER

Hvor gorgeous er ikke denne kjolen? Den SKAL brukes i sommer! Kanskje i bryllup til og med?

 

KJOLEHER

Altså. Hvor søt er ikke denne kjolen? Får lyst til å ta meg en sykletur og kjøpe jordbær med en gang! Ååååh! Nå kan ikke sommeren komme kjapt nok!

 

JAKKEHER

Jeg elsker olajakker, og denne i hvit var bare så fin! Perfekt at den er hvit, for da er det så mye den kan matches med!

KJOLEHER

Altså, denne kjolen bringer virkelig frem kurvene i kvinnekroppen. LOVE it! Perfekt til date nights og turer ut på byen!

KJOLEHER

Hello Barbie! Hvor sykt cute er ikke denne kjolen? Fikk skikkelig Barbie vibber av den. Love it!

 

Håper du fant noe du likte!

6 kommentarer
    1. Hvordan går det med deg om dagen? Du ser veldig trist ut, spesielt i øynene synes det godt.. Håper jeg tar feil, og hvis ikke håper jeg du får det bedre snart🌺

    2. Ååå du er virkelig så fin… Alle kjolene passet deg perfekt! Du har god smak! PK er heldig han virker det som 😍 ettersom at jeg ikke har møtt deg og kan utdype meg moe videre, men du er helt klart en dame jeg ser opp til! Stå på skjønne Stina 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg