Nye innkjøp fra Bubbleroom!

annonse – bubbleroom

I går fikk jeg en pakke i posten med masse nye og fine klær fra Bubbleroom! Ting som er perfekt for den vintertiden vi er i nå. Gleder meg så mye til å bruke disse plaggene fremover!

Her er et lite haul av det jeg fikk!

GENSERHER

Hvor fin er ikke denne strikkegenseren? Elsker mønsteret og fargen!

GENSERHER

Hvor fin er ikke denne glitter strikkegenseren? Så lekker! Denne kan jo brukes til både hverdag, men også til anledninger hvor du vil være litt mer pyntet. Bruk den med en pen bukse, så er du klar for noe gøy!

JAKKEHER

Ah, denne jakken ELSKER jeg! Den er så gorgeous! Den er perfekt som vårjakke, og jeg gleder meg til å bruke den masse utover både våren, sommeren og høsten! PS; den er litt liten i størrelsen (spesielt over skuldrene), så gå gjerne opp en størrelse.

GENSERHER
BUKSEHER

Casual og fin svart strikkegenser. Denne er ikke sånn sypertykk, så den er litt mellomting av tynn vanlig genser og strikkegenser, hehe!

KJOLEHER
SKOHER

Dødslekker hverdagskjole! Denne er fin å kombinere med et par strømpebukser eller knee high støvletter!

 

Håper du fant noe du likte!

3 kommentarer
    1. Kan du heller lage video når du får pakker med klær? Mye morsommere å se på også blir det ikke så ensformig. Du tar alltid samme «posene» og samme plass når du lager sånne innlegg. Setter pis på video, har savnet det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg