Bryllupsplaner, StinaLashes, Utbrent ++ Ukens spørsmål #237

annonse – stinalashes

Hvordan går det med bryllupsplanene? Du har ikke skrevet noe om det på bloggen i det siste.
– Så langt har jeg jo skaffet kjole. Men jeg ville komme igang med å blogge ordentlig igjen og få StinaLashes igang, før jeg satt igang for fullt med planleggingen. Jeg er veldig sånn at hvis jeg først får dilla på noe, da klarer jeg ikke gjøre noe annet. Haha! 

Hvorfor legger du ikke så mye videoer ut på YouTube lenger?
– I 2018 hadde jeg veldig mange filmdager med Bloggerne og et prosjekt til. Så jeg brukte alt jeg hadde å gi av meg selv til det. Dessverre gikk det veldig utover YouTube. Men i år blir det annerledes. Nå kommer bloggen og YouTube i første rekke jobbemessig. Så fremover blir det ny video hver eneste onsdag, og noen uker blir det oftere enn det også. Husk å abonnere på kanalen min og trykk på den bjella, så får du beskjed hver gang jeg legger ut ny video. Klikk deg inn HER for å abonnere.

 

Beste og verste med Chloe?
– Det beste er at hun er så god å kose med og hun holder meg alltid med selskap. Det verste er vel at vi ikke kan gjøre ting så spontant. Vi kan ikke bare plutselig sove over på hotell i Oslo eller noe sånt. Alt må planlegges sånn at hun er på dyrehotell eller at noen vi kjenner passer henne.

Hvor bor du? Ser det har kommet sinnsykt mye snø hos deg!
– Jeg bor rett utenfor Sandefjord sentrum. De tidligere vinterne vi har bodd her har det nesten ikke vært noe snø fordi vi bor rett ved siden av vannet. Men nå er det helt vilt mye snø her! Dere som følger meg på snap så jo hvor ekstremt mye snø som hadde kommet!

 

Hvem har varmekabler på utetrappa?
– Vi! Hehe! De forrige som eide huset har installert det i trappa, og det er jeg så glad for! Det er jo steintrapp, og det er så mange ganger det ville vært livsfarlig glatt om vi ikke hadde varmekabler der.

Hvordan går det med deg nå?
– Nå om dagen går det faktisk veldig bra. Hadde mange opp- og nedturer i 2018, og ble både utbrent og fikk en vinterdepresjon (sier vinterdepresjon og ikke depresjon fordi jeg fikk hjelp av psykolog og kom meg igjennom det på under et år). Men nå har jeg endelig full kontroll på hele livet mitt, og det går så mye bedre med meg!

 

Favoritt mat?
– Jeg elsker taco og tapas! Klarer ikke å velge mellom de. Haha!

Gleder du deg til å gifte deg med Per Fredrik?
– Ja, det gleder jeg meg veldig til!

 

Skal du ha flere kjæledyr i fremtiden?
– Så langt har vi ingen planer om det. Det holder i massevis å ha Chloe. Men om vi en dag får barn og de har lyst på en kanin eller et marsvin, får de selvfølgelig det. Husker jeg hadde marsvin når jeg var liten, og det var så koselig!

Når blir vippene til salgs?
– Hele nettsiden er online nå, men vippene blir lagt ut til salgs 30.01.19 klokken 18:00. Så skriv det opp i kalenderen! Aner ikke om det blir fort utsolgt eller ikke, men det er jo et begrenset antall vipper og ekstremt mange har skrevet seg opp på nyhetsbrevet for 15% rabatt. Du kan forresten klikke deg inn HER så kan du melde deg på nyhetsbrevet. Da får du 15% rabatt på vippene under lanseringen. De som blir medlem av StinaLashes er de første som får vite når vippene eventuelt kommer til salg igjen, dere får også rabattkoder ved senere anledninger og mye mer. Så det er absolutt noe jeg anbefaler å sjekke ut!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

12 kommentarer
    1. Så gøy at du svarte på spørsmålet mitt angående bryllupet, takk 🤗 og jeg forstår! Samme her også, ble forlovet to år før den store dagen og kun nå som det er noen måneder igjen begynner vi å faktisk sette oss inn i det😂 good timing skills- not so much.
      Btw, til neste spørsmålsrunden lurer jeg på om du husker hvor mange lesere du fikk sånn ca de første månedene du begynte å blogge? 😊 Jeg får ca 20-30 hver dag nå og synes DET er spennende, tenk å se tallene vokse litt etter litt 😱 Jeg begynte å lese bloggen din når du lå på 20 plass, og du har vokst sykt mye etter det! Gratulerer🤗

    2. Ååå så koselige svar❤️ Ville bare si at hvis du skal ha marsvin i fremtiden er det veldig viktig at de er to siden de er flokkdyr. Kaniner bør helst også være to men kan være alene i motsetning til marsvin. Men jo flere, jo mer kos😄😄

    3. Hei! hvorfor viser de så lite av deg i bloggerne men utrolig mye av annijor? 🙁 syns de burde vært like mye tv-tid på alle bloggerne….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg