Bryllupsdato, YouTube comeback, Bloggerne, Antall barn ++ Ukens spørsmål #285

annonse – nelly, lindex, kicks, chiquelle

Når kommer du tilbake på YouTube?
– Jeg la ut en story på snap og insta for litt siden, og sa at jeg vurderte å komme tilbake på YouTube, og at jeg lurte på idéer til videoer. Jeg fikk inn sinnsykt mange bra idéer. Tusen takk <3 De er skrevet opp og jeg skal prøve å filme inn en del videoer til uken, også legge de ut etterhvert som jeg får redigert de. Har så lyst til å komme ordentlig igang igjen med YouTube og legge ut videoer fast hver onsdag slik jeg gjorde før!

Kan du skaffe rabattkode på Chiqelle igjen?
– Har nettopp fått masse nye plagg fra de, og det kommer en haul på YouTube snart, og da får dere en rabattkode!

 

Hvilke blomster liker du best i hagen?
– Jeg elsker fuksia, roser, dahlia, hortensia og syrin. Det er så mye fint å velge mellom! Det som blomstrer finest i hele hagen nå er Dahlia’en min “Onesta”. Den er så fin! Neste år skal jeg ha enda flere Dahlia’er, i alle farger og fasonger!

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

 

Når skal du og Per Fredrik gifte dere?
– Vi har ikke satt noen dato for når vi skal gifte oss. Aner jo ikke hvordan ting er med tanke på corona neste år. Så vi venter litt før vi kicker igang planleggingen skikkelig! Hvem vet? Plutselig får jeg litt mye fritid i januar, og da planlegger jeg plutselig hele bryllupet, hehe!

Hva var den kvisefjerneren du snakket om igjen?
– Det er DENNE. Hver gang jeg får kviser smører jeg bare på et lag over kvisene og sover med det om natten, og dagen etter det som regel kvisen borte. Den funker så bra at Kylie Jenner har anbefalt produktet flere ganger!

 

Kommer du noen gang til å være med på Huskestue?
– Ja det hadde vært gøy! Per Fredrik og jeg pleier å se masse på det, og det er alltid så gøy. Selv om jeg hadde sikkert fått skikkelig jernteppe og ikke klart alle spørsmålene, men det er jo ikke så nøye, hehe!

 

Hvordan går det med Chloe for tiden?
– Hun var litt pjusk for litt siden, så da tok jeg henne med til dyrlegen med en gang. Jeg er litt vel hønemor når det kommer til Chloe, og har vel snart klippekort hos dyrlegen, fordi jeg tar henne med dit bare hun nyser (nesten), haha.

Men nå er hun i mye bedre form, også er hun glad for at den mest sterke sommervarmen er over. Hun hater å bade, men når det er supervarmt ute må hun nesten for å kjøle seg ned. Dere kan jo se hvordan det gikk, haha!

Er du helt ferdig med hagen nå?
– Jeg trodde jeg var det, men så kom jeg på at jeg hadde glemt å plante blomsterløker. Så til uken skal jeg plante masse tulipan, påskeliljer, perleblomst, krokus og masse spennende som kommer til å blomstre fra mars! Men når det er plantet så tror jeg at jeg er ferdig. Har forresten tenkt til å filme hele hagen asap, og lage en hagetour til YouTube, så følg med for å se det!

 

Hvor mange barn har du lyst på?
– I en perfekt verden ville jeg hatt to barn. Da har de hverandre og det blir ikke så ensomt, samtidig som at det ikke er en hel flokk med unger, haha. Men man vet jo aldri, plutselig kan man ikke få barn, eller så får man tvillinger. Å få barn er ingen menneskerettighet, og man må bare ta ting som det kommer.

KJOLE – HER
SKO
 – HER
VESKE – HER

 

 

Hvor stort er drivhuset og hva kostet det?
– Det er 13 kvm og koster 30’000-40’000 avhengig av hvor man kjøper det fra. Jeg var jo veldig heldig med at jeg fikk det av pappa i gave! For det er jo en ganske stor investering. Det heter forresten Vitavia Sirius. Er så fornøyd med det! OBS: om du vil kjøpe likt selv, bestill montering. Haha!

Hvilken bh bruker du til topper der du har bare skuldre? Du får alltid skikkelig kløft i de!
– Hehe, jeg bruker stick-on BH som du finner HER hos lindex. De er seriøst helt geniale da man bare klistrer de rett på puppene og de sitter på som et skudd og gir deg kløft i stroppløse kjoler / topper, og topper med tynne stropper der man ikke vil at bh stroppene skal syns. Perfekt om du skal ha en kjole med bar rygg, da disse kun syns foran.

Tror du at du kommer til å være med på Bloggerne eller noe annen reality igjen?
– Bloggerne føler jeg meg litt ferdig med. Det var gøy å ha vært med, men jeg tviler på at jeg kommer til å bli med på det igjen. Når det kommer til annen reality er jeg virkelig ikke sikker. Det kommer helt ann på hva jeg hadde fått tilbud om. Men akkurat nå har jeg mest lyst til å satse på å bygge opp bloggen og YouTube kanalen min, og gi 100% på det!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål?”

 


 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

4 kommentarer
    1. Hunder blir faktisk varmere når du tvinger de til å bade for eksempel. Du burde heller om du ser at Chloe er varm, ta et håndkle og fukte den med lunka kaldt vann (den skal være litt våtere enn damp, men ikke våt om det ga mening) også rett og slett surre den rundt hun og holde den rundt henne i 5 minutt. Viktig å ha potene innenfor håndkle da.

    2. Skal dere ikke investere i en elektrisk gressklipper? Det virker så stress å klippe den store plenen hele tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg