Brudekjolen? For sent å få barn? Navnebytte? Sponset hund? – Ukens spørsmål #239

annonse – kicks

Hva betalte dere for å være her en uke? Det var utrolig fint og kunne tenkt meg å dratt der selv!
– Vi betalte cirka 25’000,- kr for en uke. Stedet er virkelig helt nydelig, så anbefaler å dra om du har mulighet!

Hvordan er folk i Hokksund ovenfor deg nå? Har de blitt noe “greiere” etter at du ble kjent?
– Hehe… Det er en del som plutselig skal være sykt hyggelige når jeg møter de på byen, også er det noen som plutselig får skikkelig attitude og skal være veldig “må ikke tro at du er noe”. Men jeg husker godt hvem som var hyggelig da jeg var yngre, og de er fortsatt hyggelige nå. Resten som plutselig blir hyggelige nå, men som behandlet meg som dritt på ungdomsskolen og spesielt VGS ser jeg veldig rett igjennom.

 

Hvor lenge har dere hatt Chloe nå? Og hvor gammel er hun?
– Nå har vi hatt henne i 2,5 år. Hun blir 3 år gammel i juli. Sykt å tenke på at vi har hatt henne så lenge!

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm.

 

Når syns du det er for sent å få barn?
– Vanskelig spørsmål. Tenker det er for sent å få barn når man ikke er i stand til å ta vare på det. Men det kan jo gjelde både for en 30 åring og en 60 åring. Så er ikke godt å si. Syns ikke jeg skal komme her og putte en maksalder ut i universet. Det blir bare feil.

 

Hvordan pakker du kameraet for å reise så langt? Hvilket kamerautstyr tar du med? Tar du med stativet, og isåfall hvordan pakker du det med deg?
– Jeg tar alltid med alt av kamerautstyr, mac og dyre ting i håndbagasjen. Tørr virkelig ikke å bare slenge det i kofferten som plutselig kan bli borte, eller plukket opp av feil person på flyplassen. Har hørt så mange tilfeller der kofferter plutselig bare blir borte. Men av utstyr tar jeg med speilrefleksen, et lite kamera, stativ osv. Blir mye ekstra ting, men sånn er det når man lever av å blogge. Hehe!

 

Hva bruker du på brynene dine? De er alltid helt on fleek!
– Hehe, jeg har et produkt som jeg har brukt i flere år og det er mitt ride or die øyebrynsprodukt. Har prøvd masse annet og ingenting funker som dette. Produktet jeg bruker finner du HER.

Var hunden deres gratis eller betalte dere noe for den?
– Vi fikk ikke henne sponset. Haha! Skulle tatt seg ut. Nei, vi betalte full pris for henne. 12’000,- kr.

 

Siden du har lagt ut bilder av brudekjolen din på bloggen & den har blitt vist på bloggerne, er du ikke redd for at Per Fredrik skal se den?
– Jeg har selvfølgelig ikke lagt ut bilde av selve kjolen jeg har valgt. Alle kjolene jeg har hatt på meg er superfine, men det er ikke noen av de jeg har valgt.

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

Hvis du kunne byttet navnet ditt, hva skulle du byttet til?
– Når jeg gifter meg med Per Fredrik skal jeg faktisk bytte navn fra Stina Marie Bakken til Stina Bakken Åsly.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

4 kommentarer
    1. «Tørr virkelig ikke å bare slenge det i kofferten som plutselig kan bli borte, eller plukket opp av feil person på flyplassen.» Ja, smart d. I tillegg blir baggene ofte bare slengt ned lizzm, og de gangene jg skulle fly har moren min alltid pakket egne glass (Idk Why helt ærlig hahah), og hun pakker dem inn så jævlig mye, men de blir ho knust uansett hva hahah

    2. Hei Stina!
      Har en kjæreste som skal flytte til Sandefjord (rett ved flyplassen) for studie nå og jeg er bosatt i Oslo! Lurer på om du har noen tips til reisevei osv. Synes tog/buss billettene er svindyre, og lurer på om det lønner seg nesten å kjøre? Har du noe erfaring med dette? og om du lønner seg å ta toget eller bussen? <3

    3. Har jo fått med meg at dere har egen økonomi, og at det fungerer fint for dere. Uten å legge meg oppi inntekten deres osv, så kan jeg jo se for meg at både du og Per Fredrik har nok så høy inntekt. Men om han hadde hatt “normal” jobb, og tjent veldig mye mindre enn deg, hvordan hadde det vært da? Dere hadde jo ikke hatt råd til like mye som feks det store fine huset, med mindre du hadde betalt mer enn han? Syns det var en interessant problemstilling og ble litt nysgjerrig på om du har noen tanker angående det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg