Brudekjole, Blogg-Fotograf, Overfladisk, Røyking ++ Ukens spørsmål #259

annonse – kicks

Hvem tar bildene dine?
– De tar jeg i 95% av tilfellene selv. Per Fredrik er ikke noe bloggfotograf, og har mer enn nok å holde på med sine egne prosjekter. Jeg ville heller ikke at noen skulle måttet ta alle bildene for meg.

Jeg har jo tatt bildene på egenhånd helt siden jeg startet, og det har gjort at jeg har lært veldig mye om foto. Titter du tilbake i arkivet mitt ser du fort at fotoskillsa har utviklet seg enormt siden jeg startet. Haha!

Blir det ikke veldig tungt for deg å bli eldre når du har så stort fokus på utseendet?
– Det er faktisk noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Argh. Kjenner jeg blir oppgitt av mennesker som trekker slike beslutninger. Å bli eldre er en del av livet, og hvis man er flink til å ta vare på kroppen sin er ikke det noe problem 😉

 

Tror du du vil beholde brudekjolen din eller selge den videre etter bryllupet? Mange gjør jo det, men ser for meg at du sikkert vil beholde den og kanskje vise den frem i hjemmet? Eller?
– Jeg kommer nok aldri til å selge den. Den blir jo et veldig stort minne, og det skal taes vare på. Mamma har fortsatt sin bryllupskjole, og det er så gøy å prøve den på 25 år senere! Jeg har veldig lyst til å ramme den inn og henge den på walk in closet mitt. Herreguuuud så fint det hadde vært!

Hvordan føles det å bli assosiert med alle de overfladiske rosabloggerne der ute?
– Ah, jeg blir så oppgitt av slike holdninger som denne her! Vet du hva? Jeg kjenner så mange av de bloggerne som er langt opp på topplisten, og jeg kan si deg en ting, de er langt ifra overfladiske. Bare fordi man skriver om sminke og andre jenteting, betyr det ikke at man er overfladisk. Hvis dere faktisk leste ordentlig på de bloggene som ligger langt opp, ville dere sett at de aller fleste av bloggerne er så langt ifra overfladiske som det er mulig å bli.

 

Hvilken highlighter bruker du? Den popper alltid så sykt mye!
– Jeg har prøvd mange forskjellige highlightere opp igjennom tidene. Noen syns såvidt og andre popper skikkelig. Jeg elsker når de popper og syns skikkelig godt! Jeg bruker derfor DENNE, som er min all-time favoritt!

Hva syns du om at folk dømmer deg på grunn av utseendet?
– Jeg er så vandt med det, at det gjør meg ikke noe. Det er jo en av de tingene man må regne med som blogger, og jeg tror nok jeg har et litt distansert forhold til utseendet. Om noen sier at jeg er stygg for eksempel, så er ikke det noe som går på meg som person, og da bryr jeg meg fint lite.

 

Har du noen gang tenkt på å være vegetarianer eller veganer?
– Ja, jeg har tenkt mye på det. Jeg har vel kommet frem til det at det å kutte ut alt kjøtt totalt, blir for ekstremt for meg. Men jeg kuttet ned veldig på hvor mye kjøtt jeg spiser, og jeg har et veldig bevisst forhold til dette.

Hva syns du er det beste med å ha flyttet inn i eget hus?
– Privatliv. Gud som jeg elsker å ha det! Da jeg bodde i leilighet på Frogner, var det ekstremt lytt der, så om jeg snakket i telefonen kunne naboene høre hva jeg snakket om. Og i Oslo er det jo ikke akkurat sånn at du kan gå ut og få privatliv heller. For det er jo folk overalt.

Så jeg merket stor forskjell da Per Fredrik og jeg flyttet inn i hus sammen. Deilig å endelig kunne høre på høy musikk uten å måtte sette opp nabovarsel på forhånd. Haha! Også er det jo sjukt digg å ha god plass. Nå har jeg eget rom til å jobbe på, walk in closet, svær stue og stort kjøkken, vi har hage og mye mer. Det er så digg! Da jeg bodde i leilighet måtte jeg ha halvparten av klærne mine på loftet, fordi jeg ikke hadde plass til de..

 

Hva gjør du egentlig hvis noen står i nærheten av deg og røyker?
– Da går jeg avgårde. Jeg hater røyk og klarer ikke stå i nærheten av noen som røyker. Det verste jeg vet er om sommeren når det er uteservering, og folk røyker ved bordene, og røyken blåser bort på meg. Da blir jeg så irritert!

 

Da du var liten, så du for deg at du skulle bli en av Norges største bloggere?
– Da jeg var liten fantes ikke blogging. Haha! Nå følte jeg meg gammel! Blogging ble en greie i 2008 og da var jeg 15 år gammel. Jeg begynte å blogge i 2010, men jeg trodde aldri at jeg skulle få en så stor blogg som jeg har i dag. Det er så surrealistisk å tenke på at tusenvis av mennesker klikker seg inn her hver eneste dag for å lese noe jeg har skrevet. Det er virkelig helt vilt å tenke på, og jeg er så takknemlig for at dere følger meg 💗

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

2 kommentarer
    1. Jeg synes du er verdens beste forbilde og du gir så mye av deg selv, som jeg bare elsker ❤❤ hilsen din største fan😍😘❤

    2. Hva heter barnet til søsteren din? Lurte bare siden du skrev navnet mitt som et av forslagene på baby showeren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg