Nytt favoritt sted i Oslo!

annonse – bubbleroom

For en liten stund siden hadde jeg et møte i Oslo, og etterpå hadde jeg litt ekstra tid å slå ihjel før jeg skulle dra hjem. Så jeg fikk endelig surret meg til å dra til den botaniske hagen som ligger på Sofienberg. Jeg har hørt om parken før, og tenkt “dit må jeg dra”.

Men så har jeg aldri fått gjort det. Det ligger jo på en helt annen side av byen enn jeg pleier å være. Men nå fikk jeg endelig dratt dit, og det ga virkelig mersmak!

SKJØRTHER

Den botaniske hagen var gigantisk og jeg gikk der i timesvis og nøt alle blomstene. Det var 11 forskjellige type hager og mine favoritter var: oldemors hage, urtehagen, palmehuset og Victoriahuset.

Det var så gigantisk der at jeg rakk faktisk ikke innom alle de forskjellige avdelingene. Så det får jeg ha til gode! Jeg skal uten tvil tilbake hit og glane enda mer! Når høstfargene kommer kan jeg tenke meg at det blir helt magisk der!

Jeg fikk så mye inspirasjon til ting jeg vil plante i min egen hage. Perfekt nå som jeg basically starter hele hagen min på nytt. Hehe!

SKJØRTHER

Om dere er glade i hage eller bare vil ha en skikkelig fin gåtur bør dere virkelig dra innom den botaniske hagen i Oslo. Det er perfekt å gjøre på en rolig søndag der du bare vil slappe av og lade opp batteriene! Dette er uten tvil mitt nye favorittsted i Oslo!

2 kommentarer
    1. Kunne ikke vært mer enig med deg. Er en utrolig fin park og har selv dette som et av mine favoritt steder i Oslo. Var der tidligere i sommer og vurderer å ta meg en ny tur snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg