Aldri for sent å snu!

Her om dagen gikk jeg tur i bøkeskogen i Larvik, sammen med Sofie og Rebecca. Jeg har kun vært i bøkeskogen en gang, og det er et par år siden. Da var jeg innom der med Chloe, men vi sjekket ikke ut hele skogen. Nå fikk vi tatt en skikkelig stor runde rundt i hele skogen, og området rundt, og herregud så fint det er der!

På starten av turen var det en benk med skikkelig fin utsikt utover hele fjorden fra Larvik. Så lekkert!

Siden vi gikk på kvelden fikk vi se solen titte ned forbi vannet. Altså, så idyllisk!

Siden vi gikk litt utpå dagen, rakk det å bli ganske mørkt før vi var tilbake. Så et stykke ut i løypa måtte vi snu, for det var helt bekkmørkt i skogen. Kjente frykten for at en øksemorder skulle komme ble plutselig litt vel stor. Haha! Jeg går alltid rett i krisemodus! Så da var det bare å snu og ta en annen vei tilbake. Heldigvis gikk det bra! Men er det en ting som er viktig å huske på tur; det er aldri for sent å snu (og ta med ordentlige lommelykter, haha).

8 kommentarer
    1. Spørsmål som ikke har med innlegget ditt å gjøre, men er nysgjerrig. Kan du som blogger se hvem som ser på Instagramprofilen din? Da tenker jeg ikke på dem som ser på story, eller høydepunkter, men bare ser på bildene?

    2. Helt nyydelige bilder<3 Jeg lurer forresten på om du kan skrive litt om prosessen fra du fikk ideen med å lage egne vipper til du fikk satt produktet i produksjon? Hvordan går man egentlig frem?

    3. Har ikke noe med innlegget å gjøre men jeg lurte på hva de skuffeavdelerene du har I sminkekommoden din heter. Vêt de er fra IKEA men hva heter di?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg