Bloggerne trailer! Brudekjoleprøving, Halloween, Grining+++

Uæh, nå er det ikke mange dagene igjen til Bloggerne sesong 10 begynner! Det føles ut som at vi nettopp begynte å filme til den! Allerede 1 januar begynner det å rulle på TV2 Livsstil og TV2 Sumo, og jeg gleder meg så mye til å se!

Jeg har allerede fått se litt her og der av episodene, og det lover veldig godt! Det er bare å glede seg!

I denne sesongen byr jeg på både Halloweenfest og brudekjoleprøving med mye grining. Så det blir virkelig en bra sesong! Nedenfor kan du se en liten trailer til den kommende sesongen!

 

Gleder du deg til ny sesong? 😃

5 kommentarer
    1. Ja, jeg gleder meg veldig! Blir så gøy å se episoden med brudekjoleprøvingen din, det ser helt fantastisk ut å kunne prøve slike nydelige kjoler <3 Jeg er ikke forlovet selv enda, men jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til den dagen kjæresten finner ut at han skal fri 🙂
      Håper du får en fin fredagskveld videre 🙂

    2. Hei Stina! Faktisk så har jeg aldri vært innom bloggen din før, men etter å ha sett bloggerne sesong 9 ikveld, så måtte jeg bare titte innom å legge igjen en kommentar. For fy søren for en fantastisk person du er!! La spesielt merke til at du er så tilstede, i motsettning til de andre bloggerne i sesongen som 99% av tiden har tlf eller kamera i hånden for å dokumentere hver en lille hendelse! Men ikke du.. viser at du virkelig lever i øyeblikket! Var herlig og godt å se, selvom du er blogger.. Fortsett slik! Og du og kjæresten din var bare så søøøte sammen! Ønsker dere all lykke fremover, klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg