Bloggerne, Røyking, Flytte, Barn, Sminke ++ Ukens spørsmål #244

Når dere får barn, skal dere bo i det samme huset eller flytte?
– Vi tenker å bo i dette huset i minst 5-10 år til, så får vi se litt ann etter det. Vi kommer jo til å få barn mens vi bor her, men det er jo originalt 5 soverom her så jeg tror ikke det blir noe problem akkurat. Hehe!

Blir du noen gang lei av å bruke sminke?
– Jeg blir ikke lei av å ha på meg sminke, men det er ofte jeg ikke orker å sminke meg fordi det tar så lang tid. I dag for eksempel skal jeg bare være hjemme og ikke ta bilder, så da gidder jeg ikke å sminke meg, hehe!

 

Kommer du til å være med i en sesong til av Bloggerne?
– Det har jeg ikke lov til å svare på.

Favoritt serie på Netflix?
– Dynastiet. Herreguuuuud, den serien har alt jeg elsker å se i en serie. Også digger jeg “Queen og south” eller som de oversatte på norsk “dronninga av syden” hahaha. Oversettelsen er den verste. Men ja, de to seriene elsker jeg!

 

Når var første gang du prøvde røyk?
– Oi, det husker jeg ikke helt. Kanskje 8. eller 9. klasse? Anbefaler INGEN å røyke. Det er så ekstremt helseskadelig og man ødelegger huden sin i tillegg av det.

Hvis du satt på deathrow og skulle fått ditt siste måltid, hva skulle det vært?
– Oi vanskelig! Det måtte enten vært taco, biff med bearnaise eller indisk mat.

 

Hvor lange extensions har du?
– 65 cm. Tror det er det lengste man kan få tak i på markedet. ELSKER å ha langt hår! Hehe!

 

Oppskrift på taco lefsene?
– Per Fredrik er den som lager de, og han bare blander vann og mel til det blir riktig konsistens også steker han de i en stekepanne. Blir helt sinnsykt godt!

 

Hvem er favoritt bloggeren din?
– Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg leser jo litt forskjellige på topplista, men jeg tror nok Caroline Berg Eriksen, Kristina Andersen, Sophie Elise, Eirin Kristiansen og Marthe Borge er mine favoritter!

 

Vil du bo i Oslo?
– Jeg er veldig glad i å besøke Oslo, men jeg kunne ikke tenkt meg å bo i Oslo sentrum igjen. Det er jo veldig fint i bærum og på Bygdøy, men herregud så dyrt det er der. Man får jo ingenting for pengene i forhold til her i Sandefjord!

 

Har du lyst på flere hunder?
– Nei, absolutt ikke. Det holder i massevis med Chloe.

Hva er det beste med å være en så kjent blogger?
– Dere! Uansett hvor jeg går møter jeg alltid dere, og dere kommer bort og er så skjønne. Det gjør virkelig all den harde jobben og hatet jeg må ta imot verdt det!

 

 

Hvorfor legger du ikke ut like mange videoer som du gjorde før? Elsker å se videoene dine, så det er litt trist at du legger ut så sjeldent
– Det siste året har jeg satset mest på bloggen, så da har YouTube falt litt bort. Men nå er jeg tilbake igjen og kommer til å legge ut ny video hver eneste onsdag slik som før. Gleder meg til å lage masse videoer igjen!

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

 

2 kommentarer
    1. About the make up: my thoughts exactly!! You once wrote about inventions that do not exist, but should (it was very funny)! I remember “the make up machine”! An apparatus that does your make up, fast and flawless. You just put in the make up you want and BLING, the machine does it all! I will buy that machine the minute it comes true, no mather what it costs!! Haha!! 😀

    2. Hva tenker du om det bloggeren Kristine sa om Sophie Elise som tatoverte hodebunnen? Er du enig i at Sphie er et dårlig forbilde? Leste du innlegget? Hva tenkte du om det, og at det ble slettet? Hva syns du om presset Sophie setter ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg