Blogg-Krangel, Bryllup, Reise, Veganer?

annonse – StinaLashes, bubbleroom, dm

Hvor ofte trener du?
– Nå for tiden trener jeg hver eneste dag. Treningen kan være styrketrening, powerwalk, yoga, osv. Viktigste for meg er at jeg har minimum 30 minutter der jeg trener hver dag. Trening er amazing for depresjoner, så derfor jeg er såpass påpasselig med det.

SPORTSBHHER
TIGHTSHER

 

 

Er du veganer?
– Nei. Har kuttet mye ned på kjøttforbruket mitt, men å bli veganer er ikke noe for meg. Credz til de som er det!

 

Hvor mange søsken har du?
– Jeg har en storesøster som heter Madeleine. Hun er 3,5 år eldre enn meg.

 

Hva har du plantet i de pottene du viste på snapchat?
– For cirka en måned siden plantet jeg masse frø med tomater og paprika, også har jeg plantet agurk og litt diverse etterpå. Begynner endelig å bli små planter. Skal lage en update på bloggen om det snart!

bilde fra jeg plantet de

 

Når skal dere gifte dere?
– Vi satser på å gifte oss sommeren 2020. Prøver å titte rundt etter fine lokaler så vi kan booke snart! Men det er så vanskelig å finne det rette lokalet! Om noen av dere vet om sider der mange lokaler er samlet under en nettside så send meg gjerne link på insta @stinablogg

 

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla på Mac sin leppestift “honeylove” (du finner den HER). Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

JAKKEHER

 

Er du eldre enn Per Fredrik?
– Nope. Han er 7 år eldre enn meg, hehe! Selv om vi ser like gamle ut.

 

Hvordan går det med deg om dagen?
– Det går opp og ned. Noen dager er veldig tunge, og andre dager går det bedre.

 

Hva tenker du om blogg krangelen?
– Helt ærlig, det siste jeg trenger om dagen er å uttale meg om andres drama. Så det ønsker jeg faktisk ikke kommentere på.

Hvem i bloggbransjen ser du opp til?
– Oi, ingen spesifikke egentlig. Men jeg syns det er gøy med bloggere som har god kvalitet på bildene sine og som har jobbet seg opp på egenhånd, og som skriver underholdende og spennende!

 

Favoritt farge?
– Rosa. Kom kanskje ikke som noe sjokk?


TOPPHER
SHORTSHER

 

 

Hvor kan man få tak i vippene dine?
– De får du tak i på StinaLashes.no. Nå er de endelig tilbake på lager igjen også!

 

Hvilke land skal du reise til snart?
– Til sommeren skal jeg på jentetur med venninnegjengen min fra Drammen. Vi skal reise til Malta, så det blir veldig gøy! Har aldri vært på Malta før, så er spent på hvordan det er der. Ellers enn det har jeg en del andre reiser jeg vil dra på, men ingenting som er booket ferdig enda!

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg