Birthday Girl!

Gjett hvem som ble vekket på morgen i dag med frokost på senga og pakker? Det var meg det! Per Fredrik er så god! Vanligvis står vi alltid opp samtidig, men i dag snek han seg ut litt tidligere for å lage frokost til meg. Jeg har jo bursdag i dag, og har blitt hele 26 år! *gamla*. Haha!

Neida, føler meg ikke akkurat så gammel som jeg var redd for. Føler meg egentlig bare pumped up og klar for å gjøre 26 til det årstallet der jeg fikk til aller mest. *no pressure*

Per Fredrik er så god så han har planlagt alle måltidene nøye i dag. Til frokost fikk jeg toast med egg og laks, og til lunsj ble det løksuppe med litt vin ved siden av. Ble ikke så mye vin på meg siden jeg må ut og kjøre nå snart, og å kjøre med promille er uaktuelt!

Men det ble koselig! Resten av dagen i dag skal han lage masse god mat til meg, og det gleder jeg meg til! Han er så flink til å lage mat at herreguuuud.  

I bursdagspresang fikk jeg en ny brødrister fra Smeg. Disse er seriøst så lekre at jeg dåner! Jeg syns vanligvis at det å ha ting fremme på benken bare er rotete. Men når tingene er så fine som disse, må de stå på benken og vises frem! 

Nå skal jeg ut og sjekke ut et hundehotell til Chloe. Vi reiser til Gran Canaria på fredag, og da må hun sjekke inn på hotell her i Norge. Vanligvis bor hun alltid på et som ligger i Drammen, men det hadde vært deilig å slippe og kjøre så langt hver gang hun skal på hotell. Vi skal jo ta fly fra Sandefjord (Torp), så desto nærmere hun er desto bedre!

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen, Stina 😀 Vi har forresten bursdag på samme dag og jeg kommer også fra Hokksund, morsomt 😀 Du er en utrolig flink blogger, digger deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg