En lifesaver for tørr hud!

annonse lyko

Nå som det er så kaldt ute, tørker huden min helt ut. Huden min sprekker opp, den svir fordi den er så tørr og jeg får nesten sånt hvitt lag med hud på leggene. Det er jo ikke bra!

For meg har redningen vært å bruke DENNE body lotionen. Den gir helt ekstremt mye fukt, smører huden skikkelig og gjør den silkemyk og dufter frisk og deilig sitrus. Den trekker også fort inn og blir ikke sånn fettete som mange kremer blir. Denne kremen har virkelig vært en stor favoritt for meg lenge, og det er ikke uten grunn at den er superpopulær!

Selv prøver jeg å ta den på meg hver eneste kveld når jeg har dusjet. Da smører jeg hele kroppen godt inn, og jeg ser fort når jeg har glemt det en uke.. Da blir huden fort tørr igjen.. Hehe! Når jeg bruker selvbruning blir huden ekstra tørr, og da er denne virkelig en lifesaver!

Kremen finner du HER til en billig penge!
   

Håper du likte dagens lille beauty tips. Dette er i alle fall en must have for meg som jeg har brukt lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg