Bildene som ALDRI kom på bloggen!

Nå skal jeg bjuda på litt og vise dere noen bilder som aldri kom på bloggen. Gjør dere klar for å se meg på en ganske annerledes måte, og få dere en god latter på min bekostning. Haha 😃

Lekkert

Når Rebecca tar bilder og jeg ikke er klar. Skjer med at jeg ser ut som jeg er 120 cm her?

Når begge er like ræva på å posere

Når du bare vil danse 

Når man skal ta vakre bilder på kaia i sola, og det ser ut som man bare er drita

Ser ut som jeg sitter klar for å sloss #bredbeint 

Var det posten jeg hørte utafor????

Når man prøver å posere, men ender opp med å knekke nakken

Når man skal være seriøs blogger, men man vil bare bruke treningsballen som bompeball

Er jeg i fokus nå??

Kommer du der da Chloe?

Floating head. Måtte redigere den som kom ut på bloggen veldig mye lysere for å si det sånn

Nå håper jeg dere fikk dere en god latter! 😂

6 kommentarer
    1. Hei! Hvilket extensions bruker du? Går du aldri uten? Hvor langt er ditt naturlige hår? Får vi se det naturlige noen gang?
      Elsker håret ditt!!😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg