Bildene som aldri kom på bloggen

Når jeg tar bilder til bloggen er det ikke alltid ting går helt på skinner. Dere ser som regel 5-10 bilder av en photoshoot der jeg knipset 150 bilder. Så det er mye dere ikke ser. Ofte er ikke bildene 100% i fokus, eller så ser man bare heeeelt snål ut. Nå tenkte jeg å vise dere noen av bildene som ikke havnet på bloggen, med god grunn, haha!

 

Hva skjer med hendene mine? Og det sløveste blikket noensinne??

 

Når Per Fredrik skal ta bilder av meg, og jeg forklarer ting midt i bildeknipsingen.

 

Litt sand på buksa?

 

Funker det å sitte her mon tro??

 

Ugh

 

 

Really??

 

Trynet mitt når jeg ser folk med vilje gir faen i korona restriksjoner

 

Når kameraet nekter å høre, så jeg sitter og trykker på selvutløseren 100 ganger og ingenting skjer

 

Når ingen av bildene blir bra, så du legger deg ned og gir opp

 

Hvorfor ser jeg livredd og trist ut? haha

 

Sittestillingen og øynene. fab

 

Altså..

 

Måtte bare ha med dette av Chloe. Hun ser så misfornøyd ut! Alle de andre bildene var hun så blid, men her; nope!

 

Håper du fikk deg en god latter!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg