Bildene som aldri kom på bloggen

Når jeg skal ta bilder til bloggen er det mange bilder som aldri havner på bloggen, og nå tenkte jeg å vise dere noen av de mest morsomme! Haha! Forberede dere på å se meg full, grell og i farta!

 

Martine så cute, og jeg bare helluuuuu

Hverken Chloe eller jeg var klare for dette bildet. Altså, den dobbelthaka. Jeg dør. Chloe ser ut som at hun er midt i en karusell.

Seriøst hver eneste gang jeg skal ta bilder flyr Chloe rundt bena mine. Jeg må alltid be henne løpe og hente en bamse eller en ball, sånn at jeg kan rekke å knipse et par bilder før hun er tilbake igjen. Det ender som regel opp med at hun tømmer halve buret innen vi er ferdige haha!

Skulle ta bilde av den lekre maten. Chloe var litt vel keen på å smake. Det var godis så der måtte hun ligge langt unna for å si det sånn!

Når køen i baren er for lang så du tar med din egen vin

Hadde dandert alle frøposene fint og bloggete på gulvet, også kommer Chloe og bare “fucker opp det her jeg :-)”.

Skulle prøve å ta et lekkert bilde med bursdagsbuketten jeg fikk av Per Fredrik..

Når du skal på god morgen Norge, men det ser ut som du skal hjem fra byen

Ingen tvil om at jeg drakk på Vixen for å si det sånn

Nå håper jeg dere fikk en god latter på min bekostning, haha! Ha en fin kveld <3

3 kommentarer
    1. Så morsomt innlegg!
      Kunne du ha laget et innlegg om litt organiseringstips, hvordan du har organisert f.eks. Kjøkken/badeskap og litt sånt? Føler du har stålkontroll på alt innen organisering, og jeg trenger sårt tips, gjerne i Stina-stil da jeg vet det er kvalitet! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg