Bildene som aldri kom på bloggen!

Å ta bilder til bloggen er ikke bare-bare. Det er mye lættis som skjer behind the scenes, og det blir mange lekre og uheldige bilder, haha. Nå skal dere få se noen av de!

 

Bokstavelig talt hver eneste gang jeg skal ta bilder til bloggen, kommer Chloe bort og skal sitte oppå fanget mitt. Hun er så sinnsykt kosete! Så hver gang jeg tar bilder må jeg alltid be henne om å hente teppet eller en bamse, sånn at jeg kan knipse noen bilder mens hun går og henter ting. The struggle, haha.

Chloe poserer som jenter på insta 🍑🐶

“Skal bare ta bilde av maten”

 

Sassy meg på vei bort til kameraet

 

Er jeg i fokus nå?

 

Trodde jeg poserte som en modell. Ligna mer på det skjeve tårnet i Piza

 

Chloeeeeee. Ikke kose nå.

 

Har ingen ord. Haha

 

Skjønner dere hva jeg mener med at Chloe ALLTID er der???

 

Når du ruser deg før bilder. Hahaha (ville aldri rusa meg altså, bare ser sånn ut)

Chloe litt gira over å være på stranda!

 

Nå håper jeg at dere fikk dere en god latter!

2 kommentarer
    1. Omg, wonderful! 😀 I love Chloes booty pose! And the Pisa Tower is so funny, it’s like “I had one drink too many…”! P.S. My pics are ALL bad! I always look fatter, shorter, uglier than I really am! 🙁 So if I see a camera, I run away! Tips would be very welcome, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg