BH-Triks, Jenter som Frir, Kristendom, Foreldrene Mine ++ Ukens spørsmål #235

annonse – nelly og kicks

Hvor lenge har du vært blogger og når startet du med det?
– Jeg har blogget siden april 2010. Herregud det er lenge! Jeg begynte å gjøre det på heltid da jeg ble ferdig med VGS i 2013. Sykt å tenke på at det er 5,5 år siden jeg begynte med dette på heltid allerede! Tiden har virkelig flydd avgårde.

Hvorfor legger du aldri ut bilde med foreldrene dine? Vil de ikke være med på bloggen?
– Denne bloggen blir lest av 70’000 forskjellige mennesker hver eneste uke, og en god del av de menneskene er ikke alltid like glad i det de ser. Mange syns meningene mine er helt på jordet, og det skal de få lov til å tenke og kommentere om. Jeg takler det, og jeg har valgt å være i denne bransjen.

Men om jeg viste frem foreldrene mine her på bloggen hadde nok en del av de som er haters begynt å sende stygge meldinger til de, og det er det siste jeg ønsker. Derfor har jeg valgt å ikke vise frem foreldrene mine her på bloggen. De er forresten veldig stolte av hva jeg har fått til som blogger, og de følger med på bloggen.

Hva er din naturlige hårfarge? Hvis du farger det, hvorfor?
– Jeg har bittelitt lysere enn den fargen jeg har nå. Man kan se etterveksten på håret mitt når jeg står i veldig skarpt sollys, men til vanlig kan man nesten ikke se forskjellen. Så jeg er ganske mørk naturlig. Hehe! Eneste grunnen til at jeg farger det litt mørkere er fordi jeg liker at det er skikkelig hardt og mørkt. Det rammer inn ansiktet mitt på en veldig god måte!

 

Hvor bor du?
– Jeg bor i Sandefjord, cirka 5 minutter unna sentrumskjernen.

Hvor gammel var du da du begynte å interessere deg for sminke?
– Jeg begynte å interessere meg for sminke da jeg var rundt 10-11 år kanskje? Bestevenninnen min og jeg var veldig mye tidligere ute enn de andre, så vi fikk jo høre det når vi brukte sminke. Men det brydde vi oss ikke om. Husker da jeg gikk i 8. klasse, da hadde jeg helt dilla på sminke og måtte alltid ha minst 8 lipglosser i lommene samtidig. Måtte jo ha litt å velge mellom. Haha!

 

Hva synes du om at jenter frir?
– Jeg tenker at folk får gjøre som de selv føler for. Men personlig ville jeg aldri vært den som fridde. Jeg syns det er utrolig romantisk at det er mannen som skal fri, så jeg foretrekker heller det.

Var du ensom når du bodde i leiligheten i Oslo for deg selv?
– Jeg bodde jo bare noen måneder alene før jeg møtte Per Fredrik, så jeg fikk aldri følt på det over tid. Men jeg merket jo hvor ensomt det kunne være til tider. Ble man syk måtte man passe på seg selv. Husker en gang hvor jeg fikk ekstreme smerter og måtte dra på legevakten og sitte der alene hele natten. Da merket jeg hvor ensomt det kunne være å bo alene. Spesielt med tanke på at jeg bodde så langt unna alt av nære venner og familie. Men jeg har alltid vært veldig selvstendig, så jeg klarte meg jo greit.

 

Hva tenker du om kristendommen og de som er kristne?
– Jeg tenker at folk får lov til å tro på hva de vil. Enten de er muslimer, kristne, buddhister eller whatever. Jeg kommer fra en familie der den ene siden er veldig kristen, og har gått på privatskole der alle var adventister, så jeg vet mye om kristendommen, og kan trygt si at det ikke er noe for meg. Jeg har mine egne ting jeg tror på, men jeg lar ikke en bok som ble skrevet for 2000 år siden styre livet mitt.

På det første bilde i innlegget ikke det start bilde da. Ja hvertfall, hva slags bh bruker du på det bildrt? Eller bruker du i det hele tatt bh der?
– Ja, jeg bruker bh på det bildet. Når jeg bruker topper som har så lav utringning eller topper som er uten skuldre bruker jeg en stick on bh. Den er genial og sitter sykt bra, og at man får kløft i topper man vanligvis ville sett flatere ut enn man gjorde da man var 10 år. Hehe! Bh’en jeg bruker finner du HER.

Hvor mange jobber har du hatt?
– Oi, det har jeg ikke telling på! Jeg fikk min første jobb som 15 åring, og siden den gang har jeg alltid hatt en eller annen jobb. Men jeg kan jo telle litt! Jeg har jobbet som tlf selger 3 forskjellige steder, jobbet i ferskvaredisken på Spar, i klesbutikken WOW, i kassa på Kiwi, som kokk på Strand restaurant og La Vida Tapas, servitør på Glass restaurant, pleiehjelper på gamlehjem, YouTuber hos Nordic Screens, så hos United Screens som jeg er hos nå og blogger hos Nettavisen / Side2.

Så det blir totalt 13 forskjellige jobber, så man kan trygt si at jeg har fått testet ut jobblivet en god del! Å være blogger / youtuber er uten tvil mine favorittjobber!

Blir ikke Per fredrik sliten av at du tar så mange bilder?
– Hvorfor skal han bli det? Det er jo ikke sånn at har tar bildene, eller er med på alle bilder. Jeg tar noen bilder når vi finner på ting sammen, men det er jo bare koselig!

Hvilken foundation bruker du?
– Jeg bruker den samme som jeg har brukt en god stund nå. Den dekker helt fantastisk, og sitter kjempegodt! Får skikkelig photoshoppet hud av den! Er virkelig å anbefale! Du finner den HER.

6 kommentarer
    1. Have you already decided your wedding date in 2020? Will it be the same day as it would have been this year? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg